Online marketingová stratégia pre ecommerce

Kvalitná marketingová stratégia zvyšuje váš predaj a zabezpečuje rast vášho biznisu. Radi vám pomôžeme s jej exekúciou, či ste firma alebo máte eshop.

Každá marketingová kampaň by mala stáť na dlhodobej stratégi, kde sa váš stanovený rozpočet efektívne rozloží na jednotlivé kanály, tak aby vám priniesol v krátkodobom a strednodobom horizonte požadované výsledky. Máme za svoje, že stratégia by nemala brať ohľad na krátkodobé ciele, ale aj na tie, ktoré nedosiahnete hneď. Preto odporúčame sa venovať marketingovej stratégií v rozsahu minimálne 6 až 24 mesiacov, aby bol jej prínos čo najväčší. 

Základom kvalitnej stratégie sú detailný prieskum, analýzy a kvalitný web. Na úvod je potrebné mať dobré dáta a podklady z analýzy konkurencie, organického vyhľadávania. Pomôže audit webstránky / eshopu s odporúčaniami či audity aktuálnych marketingových aktivít. Spolu s klientom sa dohodneme na požadovanom výsledku a prediskutujeme potrebné zdroje a rozpočet. Na základe výsledku vzájomnej dohody a KPI pripravíme vhodnú stratégiu. Ak klient stratégiu schváli, pretavíme naše plány do praxe.

Naša stratégia je stále flexibilná, lebo nevieme, čo sa môže v budúcnosti stať. Korigujeme ju zvyčajne na mesačnej alebo kvartálnej báze na základe dát, trhu alebo toho čo robí konkurencia. Neočakávané udalosti, napríklad finančné krízy alebo priemyselné zmeny, môžu negatívne ovplyvniť naše obchody. Nech sa stane čokoľvek, našu stratégiu prispôsobíme súčasným podmienkam tak, aby prinášala tie najlepšie možné výsledky. Ak máme pod kontrolou webstránku a viac kanálov, tým lepšie výsledky  v rámci návratnosti investície pre vás vieme dosiahnuť.

 

Zaujala vás naša práca?

Naša misia je poskytovať kvalitné a efektívne marketingové služby,
ktoré vám pomôžu rásť nielen v ecommerce.



Kontaktujte nás