Ste majiteľ internetového obchodu, alebo pracujete ako marketér v segmente ecommerce? Pozývame vás na prezentáciu s diskusiou, vďaka ktorej sa dozviete, ako na efektívne riadenie marketingu s návratnosťou investícií.

Prejdeme si základné a najčastejšie chyby, ktoré robia internetové obchody, ako aj to, ako sa im vyvarovať. Napríklad, ako predísť chybám pri riešení online marketingového mixu, SEO a na základe čoho vybrať platformu pre eshop. Pozrieme sa na to, ako technické riešenie a štruktúra eshopu ovplyvňujú výsledky marketingu a konverzie. Na čo nezabúdať pri výbere ecommerce platformy a podľa čoho sa rozhodnúť pre tú správnu.

Dozviete sa, ako môže pomôcť SEO, ak chcete posilniť váš predaj online a na čo nezabúdať, ak spúšťate nový eshop. Podľa čoho zvoliť pomer investície do marketingu tak, aby ste z nej dokázali vyťažiť čo najviac a nestrácali pri tom peniaze. Aké riziká ma platená reklama a kedy ju nerobiť.

Povieme si tiež, ako robiť efektívne content na blogu pre sociálne siete pri expandovaní na zahraničné trhy. Na príkladoch z praxe si ukážeme, ako úspešne aplikovať jednotlivé marketingové nástroje a ako sa vyvarovať najčastejším chybám internetových obchodov na slovenskom a českom trhu. Toto podujatie je vhodné najmä pre majiteľov, marketérov eshopov a všetkých, ktorí plánujú podnikať online.

Vstup

  • 1 osoba – 12 €
  • 2 osoby – 20 €

Temín

  • 11.12.2018, lístky sú dostupné cez portál TICKPO.

Kontaktná osoba

Zuzana Vravníková
Tel: +421 917 941 826

O lektorovi

Karol VoltemárKarol stojí za marketingovými stratégiami klientov, feedbackom jednotlivých tímov, zodpovedá za technické SEO a zabezpečenie návratnosti investícií z jednotlivých marketingových nástrojov. Má viac ako 15 rokov skúseností v IT, vývoji webových stránok, SEO a online marketingu. Rád vám pomôže pri podnikaní online, marketingom a vývojom online aplikácií, webstránok a e-shopov. Špecializuje sa na návrh architektúry, funkcií e-shopov, štruktúry, zlepšovaniu konverzného pomeru a návrhu marketingovej stratégie. Strávil na cestách po svete viac ako 6 rokov. Z toho 3,5 roka v rámci projektu World Bike Travel.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *