Content Marketing

Dobrý obsahový marketing je magnetom na zákazníkov. Má za úlohu priniesť obsah v zaujímavých, zábavných a užitočných formátoch. Je súčasťou marketingovej stratégie, ktorá vám má pomôcť dosiahnuť váš cieľ.

Prečo je obsahový marketing dôležitý?


Prináša návševníkov webu

Obsahový marketing má za úlohu priniesť obsah v zaujímavých, zábavných a užitočných formátoch. Je súčasťou marketingovej stratégie, ktorá vám má pomôcť dosiahnuť váš cieľ. Vaše cieľové publikum tento obsah a marketing nájde na vašej webovej stránke alebo prostredníctvom iných online kanálov. Obsah vašej stránky by mal návštevníkov zaujať, poradiť im, ale tiež usmerniť a informovať vaše publikum. Cieľom dobrej stratégie v oblasti obsahového marketingu je premeniť návštevníkov vašej stránky na kontakty a zákazníkov a zároveň budovať dobré meno vašej značky online. Kvalitný obsah vašej stránke prinesie návštevnosť cez rôzne kanály, napríklad organické vyhľadávanie, odporúčania, odkazy a iné.

Prečo je obsahový marketing dôležitý?



Na stratégii záleží

Hlavným cieľom kvalitného obsahu je opakovane priviesť osoby z cieľového publika na vašu stránku. Zákazníci väčšinou pri prvej návšteve nič nekúpia. Dobrá obsahová stratégia musí odrážať správanie zákazníkov a strategicky rozmiestniť obsah tak, aby sa k nim dostal. Naša spoločnosť sa nikdy nevenuje len jednému aspektu obsahového marketingu (napríklad len SEO), lebo veríme, že takýto prístup je neefektívny. Na marketingu pre klientov pracujeme nepretržite, aby sme im priniesli čo najlepšie výsledky. Okrem toho sa venujeme aj analýze dát, z ktorých získavame užitočné informácie. Vďaka nim vieme tvoriť stále lepší a zaujímavejší obsah.

Prečo je obsahový marketing dôležitý?



Trpezlivosť ruže prináša

Jedna marketingová kampaň či jednorázová spolupráca s klientom síce prinesie výsledky, no skutočný rozdiel v efektivite a návratnosti investícií sa prejaví až po dlhšej spolupráci. To isté platí aj pri obsahovom marketingu. Ako profesionál vo svojom odbore určite viete, že svet marketingu sa mení. Najdôležitejšie je zachytiť tieto zmeny a adaptovať sa ako prví. V ecommerce budete úspešní jedine so skvelým obsahom; od produktových textov a fotografií, cez dobrú stratégiu obsahového marketingu pre váš ecommerce blog, až po celý spôsob komunikácie so zákazníkmi. Mnoho veľkých spoločností po celom svete považuje obsahový marketing za neoddeliteľnú súčasť všetkých svojich marketingových aktivít. Venujú sa mu, lebo obsahový marketing skutočne funguje.

Prečo je obsahový marketing dôležitý?

Ponúkame


Tvorba obsahového plánu

Tvorba obsahového plánu je základným krokom k vytvoreniu relevantného a zaujímaveho obsahu.

Tvorba optimalizovaných blogov

Náš tím copywriterov je pripravený vytvoriť pre vás blogy, ktoré zaujmú vašich čitateľov.

Tvorba produktových textov

Kvalitný produktový text ponúka dostatok informácii, aby mohol presvedčiť váhajúceho zákazníka.

Tvorba produktových fotografií

Je dokázané, že kvalitné fotografie zvyšujú konverzný pomer.

Dohodnite si nezáväznú konzultáciu s kalkuláciou služieb.

Aký by mal byť výsledok obsahového marketingu?


Zvýšiť konverzný pomer a počet získaných zákazníkov.

Vytvoriť dôveru medzi predajcom a zákazníkom.

Zvyšovať povedomie o značke.

Usmerniť návštevníkov webovej stránky.

Oznamovať správy a nápady.

Upútať vašu cieľovú skupinu.

Zlepšiť služby zákazníkom.

Vytvoriť vzťahy medzi predajcom a zákazníkom.

Dať zákazníkom dôvod, aby sa na webovú stánku vrátili.

Zvýšiť organickú návštevnosť.

Získať návštevy z odkazov a publicitu.

Aký by mal byť výsledok obsahového marketingu?

CASE STUDY

Ako sme zvýšili organickú návštevnosť eshopu
za rok o 1430 %

So značkou Lulubee pracujeme od roku 2017. V priebehu jedného roka sa nám vďaka SEO aktivitám, obsahovému marketingu, práci s influencermi a interakciám na sociálnych sieťach podarilo zvýšiť organickú návštevnosť až o 1430 %. Dnes viac ako polovica všetkých nákupov v e-shope pochádza z organického vyhľadávania. V našej prípadovej štúdii sa dozviete, ako sa nám to podarilo.


Prípadová štúdia
Ako to nerobiť

Zlá obsahová stratégia?


Ste unavení z nudného a podobného obsahu na internete? Takýto obsah môžete nájsť takmer všade. Zlá stratégia obsahového marketingu môže narobiť kopec problémov a viesť k strate rozpočtu, menším predajom a nižšej konverzii, čo sa prejaví predovšetkým na strate financií. A to je jedna z lepších možností. Prinajhoršom môže vážne poškodiť vašu značku a podnikanie!

Nápad nie je všetko. Mnohé spoločnosti zlyhajú pri jeho realizácií.

Postup obsahovej stratégie


Prieskum

Všetky naše marketingové rozhodnutia zakladáme na dátach. Výskum a analýza sú vždy prvými krokmi k úspešnej marketingovej stratégii.

Stratégia

Stratégia obsahového marketingu by mala ísť ruka v ruke s celkovou marketingovou stratégiou a mala by prispieť k naplneniu vašich marketingových cieľov. Súčasťou procesu je definovanie kľúčových indikátorov výkonnosti na základe predchádzajúcich analýz a strategických cieľov.

Tvorba

Na základe predchádzajúcich krokov môžeme pristúpiť k tvorbe a realizácii obsahového plánu. Náš skúsený tím copywriterov pripraví obsah, ktorý pomôže vášmu publiku zorientovať sa vo vašej ponuke, odpovie na ich otázky a tiež ich zabaví.

Marketing

Komunikáciou s influencermi a externými webmi, aktivitami na sociálnych sieťach, ako aj optimalizáciou webu pre vyhľadávače sa usilujeme zvýšiť výkonosť vášho obsahu.

Analýza

Každá marketingová aktivita vyžaduje postanalýzu, vďaka ktorej zistíme, nakoľko bola stratégia úspešná a či má zmysel v týchto aktivitách pokračovať alebo stratégiu radšej prehodnotiť.

Strategické iniziatívy založené na dátach

Dáta sú alfou a omegou každej marketingovej stratégie. Na ich základe môžeme vylepšiť všetky strategické iniciatívy.

Zaujala vás naša práca?

Naša misia je poskytovať kvalitné a efektívne marketingové služby,
ktoré vám pomôžu rásť nielen v ecommerce.



Kontaktujte nás