Obsahový marketing má za úlohu priniesť obsah v zaujímavých, zábavných a užitočných formátoch. Je súčasťou marketingovej stratégie, ktorá vám má pomôcť dosiahnuť váš cieľ. Vaše cieľové publikum tento obsah a marketing nájde na vašej webovej stránke alebo prostredníctvom iných online kanálov.

Obsah vašej stránky by mal návštevníkov zaujať, poradiť im, ale tiež usmerniť a informovať vaše publikum. Cieľom dobrej stratégie v oblasti obsahového marketingu je premeniť návštevníkov vašej stránky na kontakty a zákazníkov a zároveň budovať dobré meno vašej značky online.

Kvalitný obsah vašej stránke prinesie návštevnosť cez rôzne kanály, napríklad organické vyhľadávanie, odporúčania, odkazy a iné. Hlavným cieľom kvalitného obsahu je opakovane priviesť osoby z cieľového publika na vašu stránku. Zákazníci väčšinou pri prvej návšteve nič nekúpia. Dobrá obsahová stratégia musí odrážať správanie zákazníkov a strategicky rozmiestniť obsah tak, aby sa k nim dostal.

Naša spoločnosť sa nikdy nevenuje len jednému aspektu obsahového marketingu (napríklad len SEO), lebo veríme, že takýto prístup je neefektívny. Na marketingu pre klientov pracujeme nepretržite, aby sme im priniesli čo najlepšie výsledky. Okrem toho sa venujeme aj analýze dát, z ktorých získavame užitočné informácie. Vďaka nim vieme tvoriť stále lepší a zaujímavejší obsah.

Získajte konzultáciu zadarmo

Spolu sa pozrieme na váš obsahový marketing. Kontaktujte nás.

Jedna marketingová kampaň či jednorázová spolupráca s klientom síce prinesie výsledky, no skutočný rozdiel v efektivite a návratnosti investícií sa prejaví až po dlhšej spolupráci. To isté platí aj pri obsahovom marketingu.

Ako profesionál vo svojom odbore určite viete, že svet marketingu sa mení. Najdôležitejšie je zachytiť tieto zmeny a adaptovať sa ako prví. V ecommerce budete úspešní jedine so skvelým obsahom; od produktových textov a fotografií, cez dobrú stratégiu obsahového marketingu pre váš ecommerce blog, až po celý spôsob komunikácie so zákazníkmi.

Mnoho veľkých spoločností po celom svete považuje obsahový marketing za neoddeliteľnú súčasť všetkých svojich marketingových aktivít. Venujú sa mu, lebo obsahový marketing skutočne funguje.

Aký by mal byť výsledok obsahového marketingu?

Toto sú hlavné ciele stratégie obsahového marketingu, ak je zrealizovaný správne:

  • Zvýšiť konverzný pomer a počet získaných zákazníkov.
  • Vytvoriť dôveru medzi predajcom a zákazníkom.
  • Zvyšovať povedomie o značke.
  • Usmerniť návštevníkov webovej stránky.
  • Oznamovať správy a nápady.
  • Upútať vašu cieľovú skupinu.
  • Zlepšiť služby zákazníkom.
  • Vytvoriť vzťahy medzi predajcom a zákazníkom.
  • Dať zákazníkom dôvod, aby sa na webovú stánku vrátili.
  • Zvýšiť organickú návštevnosť.
  • Získať návštevy z odkazov a publicitu.

Vytvoriť zaujímavý a napínavý obsah nie je vôbec ľahké. Ešte ťažšie je niečo z vášho obsahu vyťažiť. Malé spoločnosti a značky si často nemôžu dovoliť vlastný marketingový tím, ktorý by pre nich vykonal potrebné výskumy a analýzy, alebo pripravil a realizoval vhodnú stratégiu obsahového marketingu.
Na tieto aktivity je potrebný tím špecialistov, ktorí sa im budú naplno venovať. „Freelanceri“ (odborníci na voľnej nohe) nie sú vzájomne zohraní, a preto nie sú rovnako efektívni a organizovaní. Náš tím bude stáť pri vás a pomôže vám rozbehnúť skvelú stratégiu, vďaka čomu si už nebudete musieť najímať a platiť nikoho iného.

Zlá obsahová stratégia

„Dobrý obsahový marketing zvyšuje predaj.“

„Nápad nie je všetko. Mnohé spoločnosti zlyhajú pri jeho realizácií.“

Ste unavení z nudného a podobného obsahu na internete? Takýto obsah môžete nájsť takmer všade. Zlá stratégia obsahového marketingu môže narobiť kopec problémov a viesť k strate rozpočtu, menším predajom a nižšej konverzii, čo sa prejaví predovšetkým na strate financií. A to je jedna z lepších možností. Prinajhoršom môže vážne poškodiť vašu značku a podnikanie!

Pozrite si naše prípadové štúdie

Naša stratégia

1

Prieskum

Všetky naše marketingové rozhodnutia zakladáme na dátach. Výskum a analýza sú vždy prvými krokmi k úspešnej marketingovej stratégii.
2

Stratégia

Stratégia obsahového marketingu by mala ísť ruka v ruke s celkovou marketingovou stratégiou a mala by prispieť k naplneniu vašich marketingových cieľov. Súčasťou procesu je definovanie kľúčových indikátorov výkonnosti na základe predchádzajúcich analýz a strategických cieľov.
3

Tvorba

Na základe predchádzajúcich krokov môžeme pristúpiť k tvorbe a realizácii obsahového plánu. Náš skúsený tím copywriterov pripraví obsah, ktorý pomôže vášmu publiku zorientovať sa vo vašej ponuke, odpovie na ich otázky a tiež ich zabaví.
4

Marketing

Komunikáciou s influencermi a externými webmi, aktivitami na sociálnych sieťach, ako aj optimalizáciou webu pre vyhľadávače sa usilujeme zvýšiť výkonosť vášho obsahu.
5

Analýza

Každá marketingová aktivita vyžaduje postanalýzu, vďaka ktorej zistíme, nakoľko bola stratégia úspešná a či má zmysel v týchto aktivitách pokračovať alebo stratégiu radšej prehodnotiť.
6

Strategické iniciatívy založené na dátach

Dáta sú alfou a omegou každej marketingovej stratégie. Na ich základe môžeme vylepšiť všetky strategické iniciatívy.

Ponúkame:

MADVISO | ADVERTISMENT AGENCY

Tvorba obsahového plánu

Tvorba obsahového plánu je základným krokom k vytvoreniu relevantného a zaujímaveho obsahu.
VIAC
MADVISO | ADVERTISMENT AGENCY

Tvorba blogov

Náš tím copywriterov je pripravený vytvoriť pre vás blogy, ktoré zaujmú vašich čitateľov.
VIAC
MADVISO | ADVERTISMENT AGENCY

Tvorba produktových textov

Kvalitný produktový text ponúka dostatok informácii, aby mohol presvedčiť váhajúceho zákazníka.
VIAC
MADVISO | ADVERTISMENT AGENCY

Tvorba produktových fotografií

Je dokázané, že kvalitné fotografie zvyšujú konverzný pomer.
VIAC