Obsahový Marketing
Dobrý obsahový marketing je magnetom na zákazníkov. Jeho úlohou je priniesť obsah v zaujímavých, zábavných a užitočných formátoch. Je súčasťou marketingovej stratégie, ktorá vám má pomôcť dosiahnuť váš cieľ.
Prečo je obsahový marketing dôležitý?
Prináša návštevníkov webu
Obsahový marketing má zásadnú úlohu – priniesť obsah v zaujímavých, zábavných a užitočných formátoch. Je súčasťou marketingovej stratégie, ktorá vám má pomôcť dosiahnuť váš cieľ. Vaše cieľové publikum tento obsah nájde na vašej webovej stránke alebo prostredníctvom iných online kanálov. Obsah vašej stránky by mal návštevníkov zaujať, poradiť im, ale tiež usmerniť a informovať vaše publikum. Cieľom dobrej stratégie v oblasti obsahového marketingu je premeniť návštevníkov vašej stránky na kontakty a zákazníkov a zároveň budovať dobré meno vašej značky v online prostredí. Kvalitný obsah vašej stránke prinesie vyššiu návštevnosť cez rôzne kanály, napríklad organické vyhľadávanie, odporúčania, odkazy a iné.

Na stratégii záleží
Hlavným cieľom kvalitného obsahu je opakovane priviesť cieľové publikum na vašu stránku. Zákazníci väčšinou pri prvej návšteve nenakúpia. Dobrá obsahová stratégia musí odrážať správanie zákazníkov a strategicky rozmiestniť obsah tak, aby sa k nim dostal opakovane. V rámci obsahového marketingu sa pozornosť nevenuje len jednému aspektu (napríklad len SEO), lebo veríme, že takýto prístup nie je efektívny. Zameriavame sa tiež na analýzu dát, vďaka ktorým vieme tvoriť stále lepší a zaujímavejší obsah.

Trpezlivosť ruže prináša
Jedna marketingová kampaň či jednorazová spolupráca s klientom síce prinesie čiastkové výsledky, no skutočný rozdiel v efektivite a návratnosti investícií sa prejaví až po dlhšej spolupráci. To isté platí aj pri obsahovom marketingu. Ako profesionál vo svojom odbore určite viete, že svet marketingu sa mení. Najdôležitejšie je implementovať tieto zmeny a adaptovať sa ako prví. V e-commerce budete úspešní jedine so skvelým obsahom, od produktových textov a fotografií, cez dobrú stratégiu obsahového marketingu, až po spôsob komunikácie so zákazníkmi. Mnoho veľkých spoločností v celom svete považuje obsahový marketing za neoddeliteľnú súčasť všetkých svojich marketingových aktivít. Venujú sa mu, lebo obsahový marketing skutočne funguje.

Content Marketing služby
Tvorba obsahového plánu
Tvorba obsahového plánu je základným krokom k vytvoreniu relevantného a zaujímavého obsahu.
Tvorba produktových textov
Kvalitný produktový text ponúka dostatok informácii, aby mohol presvedčiť aj váhajúceho zákazníka.
Videoprodukcia
Video je najúčinnejší spôsob propagácie služieb, produktov alebo prezentácie hodnôt spoločnosti.
Dohodnite si nezáväznú konzultáciu s kalkuláciou služieb.
Aký by mal byť výsledok obsahového marketingu?
Vyšší konverzný pomer a počet získaných zákazníkov.
Budovanie dôvery medzi predajcom a zákazníkom.
Vyššie povedomie o značke.
Usmernenie návštevníkov webovej stránky.
Prínos v podobe aktuálnych informácií a nových nápadov.
Zaujatie vašej cieľovej skupiny
Zlepšenie služieb pre zákazníkov.
Dôvod pre zákazníkov, aby sa na webovú stánku vracali.
Zvýšená organická návštevnosť.
Návštevy z odkazov a linkov a zvýšená publicita.

CASE STUDY
Ako sme zvýšili organickú návštevnosť e-shopu o 1430 % za rok
So značkou Lulubee pracujeme od roku 2017. V priebehu jedného roka sa nám vďaka SEO aktivitám, obsahovému marketingu, práci s influencermi a interakciám na sociálnych sieťach podarilo zvýšiť organickú návštevnosť až o 1430 %. V súčasnosti viac ako polovica všetkých nákupov v e-shope pochádza z organického vyhľadávania. V našej prípadovej štúdii sa dozviete, ako sa nám to podarilo.
Prípadová štúdia
Zlá obsahová stratégia?
Ste unavení z nudného a podobného obsahu na internete? Takýto obsah môžete nájsť takmer všade. Zlá stratégia obsahového marketingu môže narobiť kopec problémov a viesť k strate rozpočtu, menším predajom a nižšej konverzii, čo sa prejaví predovšetkým na strate financií. A to je jedna z lepších možností. Prinajhoršom môže vážne poškodiť vašu značku a podnikanie!
Nápad nie je všetko. Mnohé spoločnosti zlyhávajú pri jeho realizácií.
Postup obsahovej stratégie
Prieskum
Všetky naše marketingové rozhodnutia sa zakladajú na dátach. Výskum a analýza sú vždy prvými krokmi k úspešnej marketingovej stratégii.
Stratégia
Stratégia obsahového marketingu by mala ísť ruka v ruke s celkovou marketingovou stratégiou a mala by prispievať k naplneniu vašich cieľov. Súčasťou procesu je definovanie kľúčových indikátorov výkonnosti na základe predchádzajúcich analýz a strategických cieľov.
Tvorba
Na základe predchádzajúcich krokov môžeme pristúpiť k tvorbe a realizácii obsahového plánu. Náš skúsený tím copywriterov pripraví obsah, ktorý pomôže vášmu publiku zorientovať sa vo vašej ponuke, odpovie na otázky a tiež ho zabaví.
Marketing
Komunikáciou s influencermi a externými webmi, aktivitami na sociálnych sieťach, ako aj optimalizáciou webu pre vyhľadávače sa usilujeme zvýšiť výkonnosť vášho obsahu.
Analýza
Každá marketingová aktivita vyžaduje postanalýzu, vďaka ktorej zistíme, nakoľko bola stratégia úspešná, a či má zmysel v aktivitách pokračovať alebo stratégiu radšej zmeniť.
Zaujala vás naša práca?
Naša misia je poskytovať kvalitné a efektívne marketingové služby,
ktoré vám pomôžu rásť nielen v e-commerce. Pustite sa do toho s nami.
Kontaktujte nás