Tvorba obsahového plánu

Obsahový plán je nevyhnutnou súčasťou úspešnej marketingovej stratégie. Odráža marketingové ciele, záujmy cieľového trhu a tiež jeho celkovú situáciu. Naším cieľom je tvoriť zaujímavý obsah vo forme, ktorá zaujme vašich zákazníkov.

Kvalitný obsah vám pomôže nadviazať bližšie vzťahy s vašim publikom a Google ho tiež zbožňuje. Znie to ako výhra pre vaše podnikanie, avšak vytvoriť skutočne dobrý obsah nie je vôbec jednoduché. My tvoríme obsahový marketing zaujímavo a efektívne. Spoločnosti sa od seba odlišujú a to isté platí aj pre ich zákazníkov.

Predtým, než začneme s prípravou obsahového plánu, vždy do hĺbky analyzujeme trh a konkurenciu. Na základe výsledkov analýz a dostupných zdrojov odhadneme, aký obsah pre vás dokážeme vytvoriť. Po vzájomnej dohode začneme s brainstormingom a tvorbou nápadov na témy, ktoré vašich zákazníkov zaujmú. Najlepšie nápady sa stanú súčasťou dlhodobého obsahového plánu.

Ako to bude prebiehať?


1. Analýza

Najskôr si pripravíme hĺbkovú analýzu vašej konkurencie a trhu. Identifikujeme slabé a silné stránky vášho podnikania a vašej konkurencie.

2. Určenie tém

Vyhľadáme oblasti záujmu vašich zákazníkov, prostredníctvom ktorých ich privedieme na vašu stránku a vytvoríme s nimi dlhodobé vzťahy.

3. Brainstorming

Zosumarizujeme idei pre články, videá a iné formy obsahu. Témy môžu byť rôznorodé a nemusia sa týkať vyslovene vášho produktu. Dôležité je, aby dokázali vyriešiť problémy vašich zákazníkov a odpovedať na otázky, ktoré by si mohli klásť.

4. Tvorba plánu

Najvhodnejšie témy následne rozvrhneme na časovej osi a po dohode pripravíme krátkodobý kvartálny, polročný alebo celoročný obsahový plán. A môžeme sa pustiť do práce.

Zaujala vás naša práca?

Naša misia je poskytovať kvalitné a efektívne marketingové služby,
ktoré vám pomôžu rásť nielen v e-commerce. Pustite sa do toho s nami.



Kontaktujte nás