Online marketing pre eshopy je séria workshopov, ktoré majú za cieľ predstaviť účastníkovi niektoré súčasti online marketingového mixu a pripraviť ho na ich následnú realizáciu v rámci svojho eshopu. V súčasnosti účastníkom ponúkame dve možnosti, a to prihlásiť sa na komplexný seriál workshopov alebo sa zúčastniť jednotlivých školení podľa výberu. Naše workshopy sú vhodné pre každého, kto má eshop či pracuje s klientmi alebo agentúrami v rámci online marketingu – konzultanti, accounti, online marketéri, študenti a majitelia eshopov.
Ecommerce školenia
V sérii školení sa budeme bližšie venovať týmto otázkam:
- Ktoré nástroje online marketingu sú pre eshopy dôležité a ako zvoliť marketingový mix pre svoj vlastný eshop?
- Ako robiť audit webu a čo je pri jeho realizácii dôležité?
- Aký význam má obsahový marketing pre eshopy a ako ho robiť správne?
- Ako efektívne tvoriť obsah pre sociálne siete?
- Čo je to SEO a na čo treba myslieť pri optimalizácii eshopu?
- Aké budú trendy pre ecommerce v roku 2018?
Kapacita a trvanie
Školenie trvá 4 hodiny a má obmedzenú kapacitu – 14 ľudí
Cena
100 € bez DPH / školenie
400 € bez DPH / balíček všetkých 6 školení
Cena zahŕňa aj občerstvenie a materiály, ako pracovné zošity a elektronickú verziu prezentácií.
Registrácia
Error: Contact form not found.
Lektor – Karol Voltemár
„Pomáham firmám rozvíjať ich biznis online, navrhovať efektívne stratégie a optimalizovať web s cieľom zvýšiť predaj a návratnosť investície.“
Od roku 2000 som pracoval ako lektor, podieľal sa na webových projektoch a web dizajne. Školil som SW produkty spoločností Adobe a Microsoft. Po niekoľkých rokoch som sa začal zameriavať ako programátor a UX / UI dizajnér na čisto webové stránky a aplikácie, ktoré som rozšíril o SEO. Moje skúsenosti a vedomosti som začal využívať ako senior konzultant pre web a online marketing od roku 2008.
Podnikať som začal v roku 2011, keď som sa rozhodol spojiť všetky doterajšie skúsenosti a poskytovať klientom fullservisové poradenstvo a školenia v oblastiach: online marketing, návrh webu a eshopu, ecommerce marketing, SEO. Postupne, ako počet úloh rástol, sme začali rozširovať tím. Od roku 2012 sme už vedeli zastrešiť aj realizáciu navrhovaných marketingových stratégii a výstupov z auditu webu.
V roku 2015 som založil ecommerce projekt Midasto – https://midasto.sk/, ktorý má zastrešiť klientom technické riešenie pre eshop na mieru alebo v cloude. Od roku 2016 som založil online marketingovú agentúru Madviso – https://madviso.sk/. Výsledkom zlepšovania interných procesov a kvality služieb je najmä schpnosť agentúry riešiť online marketing efektívne a pomáhať klientom realizovať marketingové stratégie s dlhodobou návratnosťou investície.
Klientovi sme pomohli vybudovať eshop od úplných začiatkov až na obrat niekoľkých miliónov, no pomáhame v online aj menším klientom. Zastrešujeme fullservis od návrhu webu a marketingovej stratégie, cez kampane až po jej realizáciu s cieľom zvýšiť predaj a dosahovať zadané výsledky. Za všetkým stojí náš skvelý tím.
Rád cestujem a precestoval som viac ako 70 krajín. Najdlhšiu cestu som absolvoval okolo sveta v rokoch 2013 – 2016 – https://worldbiketravel.sk/. Zdieľam know how cez svoj blog https://voltemar.sk/ alebo podporujem aj zaujímavé akcie ako https://techbikers.com/.