Mnohí ľudia už bohužiaľ žijú viac v online svete ako v tom reálnom. Je aj vašim ranným rituálom čeknúť Facebook a Instagram? Aj preto by na sociálnych sieťach nemala chýbať aj vaša značka. Online prostredie je neustále viac a viac zahltené novými informáciami, produktami a značkami. Ako docieliť aby ste boli viditeľný v online prostredí? Máme pre vás 6 tipov ako na to.

On page SEO optimalizácia stránky

Základom dobrej viditeľnosti vo svete online-nu je kvalitne zvládnutá optimalizácia stránky. SEO je termín, ktorý straší mnohých biznismenov s predstavou, že ho nikdy nebudú ovládať. Ak si so SEO neviete dať rady sami, nechajte si poradiť od nás alebo navštívte jeden z našich workshopov, vďaka ktorému sa hravo naučíte základy ale aj pokročilejšie SEO.

Publikujte kvalitné a pravidelné blogy

Chcete povedať niečo o sebe? Niečo o vaše značke? Niečo o produktoch? Alebo máte nejaký zaujímavý tip? Napíšte to do blogu. Vďaka kvalitným článkom budú ľudia navštevovať vašu stránku z vlastnej iniciatívy. Dobrý obsahový marketing buduje vzťah medzi značkou a zákazníkom. Takto spravujeme pre klienta Lulubee blog u nás v Madviso. Obsahový marketing je tiež jedným z efektívnych nástrojov na zlepšenie výsledkov vo vyhľadávačoch. Získate tak zdroj návštev na vašu stránku.

Skúste hosťovské blogovanie

Keď už sme pri písaní blogov, výhodné je vyskytnúť sa s vašim blogom aj na iných blogoch a relevantných webstránkach. Môžete si tak značne rozšíriť publikum a získať nových čitateľov. Stránka, na ktorú odkazujú iný pôsobí pre ľudí dôveryhodnejšie. Aj Google má rád odkazy. Linky, ktoré odkazujú na vašu stránku vám pomôžu v SEO. O hosťovskom blogovaní si viac prečítajte v našom blogu.

Jedna sociálna sieť nestačí

Žijeme vo svete sociálnych sietí. Z toho vyplýva, že ak chcete byť úspešný, mala by sa vaša značka nachádzať nie na jeden ale minimálne dvoch sociálnych sieťach. Sociálne sieťe sú najlepších prostriedkom, ako budovať vzťah so zákazníkmi. Výhoda sociálnych sietí je tá, že na nich môžete zdieľať odľahčený obsah, ktorého prioritným cieľom nie je iba predaj ale aj zábava. Budujte vaše publikum na všetkých sociálnych sieťach, kde sa nachádza vaša cieľová skupina a kde trávi najviac času. Jedným z kľúčov úspechu na sociálnych sieťach sú pekné obrázky a fotografie, ktoré zaujmú ľudí počas bežného scrollovania z nudy.

Vytvárajte reklamy na Facebooku cielené na užšiu cieľovú skupinu

Facebook vám dovoľuje vytvárať veľmi špecifické reklamy, ktoré umiestni priamo pred úzko zacielené publikum. S reklamou na Facebooku môžete prilákať perfektné publikum s nákupným záujmom priamo na váš web. Pokiaľ ste napríklad kvetinárstvo, za cieľovú skupinu si zvoľte lokálne publikum pozostávajúce z ľudí nachádzajúcich sa v blízkej vzdialenosti od vašej predajne a zo žien, ktoré prejavili záujem o kvety.

Referencie, referencie, referencie

Ľudia si dajú záležať na tom, keď si prečítajú pozitívnu recenziu na značku. Podporujte a vyzívajte ľudí k tomu, aby vám nechávali na stránke a na Googli pozitívne recenzie. Tie vás vo výsledkoch hľadania posunú na vyššie miesto v poradí. Väčšina ľudí si preskúma biznis s ktorým sa chystá obchodovať a rozhodne sa naklonia značke, ktorá bude mať viac pozitívnych recenzii ako tej, ktorá nemá žiadne. A koľko referencií má váš biznis na Google?

Dúfame, že týchto 6 typov ako začať so zviditeľňovaním vašej stránky v online prostredí vám poslúži. Veľa šťastia!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *