Mid webový dizajnér & grafik

Forma
Živnosť
Miesto práce
Bratislava, Leškova 8
Úroveň
Mid
Termín nástupu
ASAP
Skúsenosti
Min. 2 roky v agentúre
Home Office
Po dohode
Kontaktná osoba
Karol Woltemar
Mzda
1200-2000 €

O POZÍCII

Koho hľadáme?

Hľadáme k nám do tímu šikovného grafika na spoluprácu inhouse – práca v kancelárii v Bratislave.

Ako vyzerá ideálny kandidát na túto pozíciu?

  • Si šikovný dizajnér – ovládaš grafické programy Adobe Photoshop, Illustrator, XD, Figma na úrovni expert.
  • Si kreatívny – rád navrhuješ kreatívne ideas.
  • Si skúsený – máš aspoň 2-ročné skúsenosti na podobnej pozícii.
  • Si ambiciózny – hľadáš prácu v tíme skúsených kolegov, ktorí dokážu tvoju prácu oceniť a od ktorých sa môžeš veľa naučiť.
  • Si proklientský – dokážeš sa empaticky vcítiť do myslenia používateľa webu či e-shopu a chápeš, že tvojím skutočným šéfom je klient a hlavným cieľom jeho spokojnosť.
  • Si komunikatívny – rád komunikuješ a hľadáš spôsoby, ako nájsť efektívne riešenia.
  • Si detailista – ani slovenčina a jej gramatické zákutia ti nerobia problém.
  • Si presný – deadline je pre teba svätý.
  • Si samostatný – rád si vypýtaš radu, no dokážeš pracovať aj samostatne.
  • Si tímový hráč – to snáď netreba ani vysvetľovať.
Čítať viac

Aká bude náplň tvojej práce?

  • Dizajnovanie – návrh layoutu jednotlivých stránok, grafický návrh stránok, návrh celkovej grafickej koncepcie webu, e-shopu, aplikácie.
  • Návrhy dizajnu nových šablón e-shopov pre našu e-commerce platformu na prenájom Midasto.
  • Redizajn existujucich stránok a e-shopov.
  • Príprava grafických výstupov pre rôzne platformy podľa zadania (sociálne siete, tlač, Google Ads bannery, web stránka, newsletter).
  • Testovanie kvality webu z užívateľského pohľadu (užitočnosť obsahu, lokálna a globálna navigácia, zrozumiteľnosť, prehľadnosť, dostatočná rýchlosť).
  • Spracovanie textov, grafiky, audio a video dát do príslušných digitálnych formátov.
  • Príprava grafických podkladov pre marketingové účely.
  • Komunikácia a konzultácie s projektovým manažérom, developermi, grafikmi v rámci nášho tímu či na strane klienta.
  • Skúsenosti s fotografovaním, postprodukciou a tvorbou jednoduchých videí sú výhodou.

O POZÍCII

Čo od teba očakávame?

  • Ochota pracovať inhouse v kancelárii v Bratislave na Leškovej 8.
  • Práca na fulltime v rozsahu 160 hodín.
  • Vysokoškolské vzdelanie v odbore grafický dizajn alebo preukázateľné skúsenosti v tomto odbore.
  • Aspoň 2-ročné skúsenosti s prácou na podobnej pozícii v agentúre alebo na strane klienta.
  • Schopnosť Googliť 🙂 či dohľadať informácie.
  • Vysoké nasadenie a chuť pracovať.
  • Skvelé komunikačné schopnosti.
  • Orientácia na detail a skvelý time management.
  • Zodpovedný prístup za zverené projekty.
  • Pozitívny a lojálny prístup k práci, kolegom a klientom.
  • Ochota reprezentovať agentúru.
Čítať viac

Prečo pracovať v Madviso?

Flexibilný pracovný čas
Potrebuješ si odbehnúť na úrad, k lekárovi, alebo sa chceš venovať vo vybraných hodinách svojim koníčkom? Využi flexibilný pracovný čas a pracuj vtedy, keď ti to vyhovuje.
Menší tím
Nie je nás v tíme veľa, no ako sa hovorí „kvalita je viac ako kvantita.“ Aj preto hľadáme do tímu vždy dokonalý kúsok skladačky, ktorý k nám zapadne.
Benefity
Využívaj zľavy na nákup vo vybraných klientskych e-shopoch, možnosť čiastočného Home Office, nekonečný prísun kávy a snackov.
Vzdelávanie a rozvoj
Ak budeš mať záujem rozšíriť svoje obzory v rámci online marketingu, e-commerce či z oblasti programovania, radi sa s tebou podelíme o naše skúsenosti.
Vybavenie
Zabezpečíme ti tie najlepšie podmienky na prácu. Samozrejmosťou je vlastné PC (mac alebo Windows), dva grafické monitory a všetky potrebné online nástroje a licencie.
Sme eco-friendly
Recyklujeme, zálohujeme, obmedzujeme vznik odpadu, používame znovunabíjateľné baterky a do práce chodíme na bicykli, pešo alebo MHD.

Pošli nám svoje CV a portfólio

info@madviso.com

Najčastejšie kladené otázky

Spolupráca Full Remote žiaľ nie je u nás možná. Uprednostňujeme spoluprácu inhouse – osobne v kancelárii a možnosťou príležitostného Home Office, v závislosti od druhu pracovnej pozície a predošlej dohody.

Pracovný čas u nás začína najneskôr o 9:00 a končí najneskôr o 18:00. Je na tebe, či chceš začať skôr, alebo využiť možnosť flexibilného pracovného času. Je možné dohodnúť sa na pracovnom čase individuálne v závislosti od pracovnej pozície.

Kontaktujeme vybraných uchádzačov, ktorí následne dostanú pozvanie na osobný pohovor. Vybraní z nich dostanú vypracovať testné zadanie (platí iba pri vybraných pozíciách). Testné zadanie je možné spojiť s pohovorom a vypracovať ho priamo u nás v kancelárii. Takýmto spôsobom si zároveň hneď otestuješ, či ti vyhovuje prostredie a kolegovia. O úspešnosti výberového konania ťa budeme informovať podľa dohody.

Sídlime na adrese Leškova 8, oproti Fun Rádiu. Skvelá dostupnosť je k nám zo zastávky SAV alebo Pod stanicou. Hlavná stanica je od nás vzdialená približne 5 minút pešo a autom sa k nám dostaneš taktiež jednoducho. Parkovanie je možné v práci PAAS pred budovou alebo v blízkosti. Potom už len stačí zazvoniť na zvonček.

Vládne u nás neformálna priateľská atmosféra a všetci si tykáme. Uznávame koncept slobodnej firmy – nemáme hierarchický spôsob riadenia. Každý člen tímu si svoje pracovné procesy vytvára samostatne – dôležitý je pre nás výsledok, pracovná morálna a efektivita. Mikromanažment u nás nefunguje, každý rozmýšľa sám sa seba a v prípade otázok sa môže spýtať kolegu, ktorý mu s akýmkoľvek problémom ochotne pomôže. Radi si spoločne zbehneme na obed, prípadne večer na pivo.

Psíkov máme radi. Ak máš doma psíka, ktorý je spoločenský, určite ho môžeš so sebou vziať do práce, budeme sa tešiť. Samozrejme za predpokladu, že nikto z aktuálneho tímu netrpí alergiou.

Kontakt

Zaujali vás naše služby?

Máte otázky, záujem o úvodnú konzultáciu či cenovú ponuku? Radi vás privítame u nás v kancelárii na Leškove 8, alebo si dohodneme stretnutie online.

Prvá konzultácia je zadarmo.

Kontaktujte nás