Čo je cieľová skupina a prečo je pre marketing dôležitá

Cieľová skupina je vybraná skupina ľudí na cieľovom trhu so špecifickými charakteristikami, podľa ktorých sa predpokladá, že by práve títo ľudia mali mať záujem o produkt či službu, ktorú predávate a mohi sa tak stať vašimi zákazníkmi. Bez správneho určenia cieľovej skupiny nemusí marketingová stratégia splniť svoj účel. Čítaj viac

Nové Meta Advantage+ nákupné kampane: Ako fungujú a ako ich využiť?

Umelá inteligencia, strojové učenie a automatizácia sú v poslednej dobe skloňované takmer v každom odvetví. Môžeme sledovať ako spoločnosti, ktoré ponúkajú inzerciu reklám predstavujú rôzne nástroje, ktoré umelú inteligenciu využívajú. V tomto článku si predstavíme jeden z týchto nástrojov od spoločnosti Meta, s názvom Nákupné kampane Advantage+. Čítaj viac

Google Performance Max kampane: Ako fungujú a kto ich využije?

Spoločnosť Google pridala v posledných rokoch do svojho portfólia množstvo automatizovaných nástrojov. Jedným z nich sú aj Performance Max kampane, o ktorých si dnes povieme. V článku sa dozviete, aké ovládacie prvky v kampaniach nájdete, aké výhody vám poskytnú a kto ich využije naplno.

Čítaj viac

Google Performance Max: Najčastejšie problémy a riziká

Kampane Performance Max sú veľkým krokom vpred. Množstvo ľudí si však ešte neuvedomuje všetky problémy a riziká, ktoré s nimi prichádzajú. V tomto článku sa o nich dozviete všetko potrebné, vďaka čomu sa budete môcť lepšie rozhodnúť, či sú pre vás Performance Max kampane vhodné alebo nie.

Čítaj viac

Najvhodnejšie formáty obrázkov pre webové stránky

Vedeli ste, že formát obrázka dokáže ovplyvniť výkonnosť webovej stránky? Formát, v akom sa obrázky nachádzajú, má značný vplyv na mnohé aspekty webu. V tomto článku budeme hovoriť o tom, aké formáty obrázkov existujú, ako vybrať ten najlepší formát pre vašu stránku, ale tiež o tom, prečo by ste ich výber nemali podceňovať. Čítaj viac

Tipy, ako napísať dobrý článok

Strácate sa v meta popisoch, kostrbatých vetách, tagoch či alt textoch a netušíte, čo všetko by malo byť obsahom článku na to, aby vašim čitateľom priniesol pridanú hodnotu a aby ho zároveň neprestali čítať už po prvých dvoch vetách? Prinášame vám jednoduchý návod, ako písať kvalitné články. Čítaj viac

Čo je to webová stránka a čo tvorí jej obsah

Webová stránka alebo webstránka je hypertextový dokument pre World Wide Web (WWW). Možno ho teda zobraziť na monitore alebo mobilnom zariadení v akomkoľvek prehliadači používateľa ako je Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer a ďalšie. Webová stránka môže obsahovať text, grafiku alebo hypertextové odkazy na iné webové stránky a súbory. Často sa používa na poskytovanie informácií divákom prostredníctvom textu, obrázkov atď. Webovú stránku možno použiť aj ako spôsob predaja produktov alebo služieb. Čítaj viac

Čo znamená byť lovebrand značkou a aké má lovebrand charakteristické znaky

Pojem „lovebrand“ sa prvýkrát objavil okolo roku 2000. Posledné roky však tento pojem získal obľubu u ľudí aj značiek. Ak zákazník spoločnosť alebo značku označí za svoj lovebrand, spoločnosť získava obrovskú konkurenčnú výhodu. Lovebrand sa dá označiť ako značka, ktorá priťahuje spotrebiteľov natoľko, že ju nielen uprednostňujú pred inými značkami, ale ide o značku, ktorá je skutočne „milovaná“ svojimi zákazníkmi. Čítaj viac

Ako funguje dizajnérska platforma Canva a aké sú jej základné funkcie

Canva je bezplatná výkonná dizajnérska platforma, ktorá sa dá využiť pri tvorbe pozvánok, letákov, vizitiek, postov na sociálne siete ale aj pri vytváraní školských projektov. Takmer všetky funkcie platformy Canva sa dajú využívať intuitívne, bez potreby dizajnérskych skúseností. Pomocou Canvy sa dajú vytvoriť kreatívne dizajny a grafiky bez pomoci profesionálov a to veľmi jednoduchým spôsobom. Je to ako základná verzia Photoshopu, ktorá je bezplatná a na jej používanie nie sú potrebné žiadne rozsiahle znalosti. Čítaj viac

Čo je to Slack, načo sa používa a aké sú jeho základné funkcie

Slack je všestranná komunikačná platforma (aplikácia) a predstavuje centrum pre spoluprácu. Spája ľudí a pomáha im pracovať ako jeden tím. Zahŕňa okamžité správy, hlasové hovory, videohovory a sadu nástrojov, ktoré pomáhajú skupinám zdieľať informácie a spolupracovať. Slack má samostatné aplikácie pre Windows, Mac, Android, Linux a iOS a funguje aj vo webových prehliadačoch alebo mobilných zariadeniach. Čítaj viac