ChatGPT: Ako ho využiť v online marketingu pre vašu firmu alebo klienta?
Umelá inteligencia zažíva v poslednej dobe veľký boom a v tejto súvislosti sa často skloňuje ChatGPT. Tento nástroj získal za krátky čas veľké množstvo používateľov, pre ktorých je veľkým prínosom. V článku sa dozviete, ako viete ChatGPT využiť v online marketingu či už ako majiteľ malej firmy, alebo profesionálny marketér. Čítaj viac
Google Ads: Ako vykonať overenie inzerenta?
Overenie inzerenta je dôležitý proces, ktorým Google zabezpečuje, že inzerent, ktorý chce zobrazovať reklamy na ich platforme, je legitímny a zodpovedný. Tento proces zahŕňa overenie fyzickej adresy inzerenta a jeho právnej entity, v ktorej menej inzeruje reklamy.
Meta Ads: Požiadavky na príjemcu a platiteľa pre Meta reklamy v EÚ
Regulačné požiadavky, ktoré sa týkajú inzerovania sa každým rokom sprísňujú. Vzhľadom na nové požiadavky v Európskej únii budete musieť pridať príjemcu výhod a platiteľa reklamy, ak sú vaše reklamy zacielené na krajiny EÚ. V tomto článku sa dozviete, ako na to.
Čítaj viac
Čo je cieľová skupina a prečo je pre marketing dôležitá
Cieľová skupina je vybraná skupina ľudí na cieľovom trhu so špecifickými charakteristikami, podľa ktorých sa predpokladá, že by práve títo ľudia mali mať záujem o produkt či službu, ktorú predávate a mohi sa tak stať vašimi zákazníkmi. Bez správneho určenia cieľovej skupiny nemusí marketingová stratégia splniť svoj účel. Čítaj viac
Nové Meta Advantage+ nákupné kampane: Ako fungujú a ako ich využiť?
Umelá inteligencia, strojové učenie a automatizácia sú v poslednej dobe skloňované takmer v každom odvetví. Spoločnosti ponúkajúce inzerciu reklám predstavujú rôzne nástroje, ktoré umelú inteligenciu využívajú. V tomto článku si predstavíme jeden z týchto nástrojov – nákupné kampane Advantage+ od firmy Meta.
Čítaj viac
Google Performance Max kampane: Ako fungujú a kto ich využije?
Spoločnosť Google pridala v posledných rokoch do svojho portfólia množstvo automatizovaných nástrojov. Jedným z nich sú aj Performance Max kampane, o ktorých si dnes povieme. V článku sa dozviete, aké ovládacie prvky v kampaniach nájdete, aké výhody vám poskytnú a kto ich využije naplno.
Google Performance Max: Najčastejšie problémy a riziká
Kampane Performance Max sú veľkým krokom vpred. Množstvo ľudí si však ešte neuvedomuje všetky problémy a riziká, ktoré s nimi prichádzajú. V tomto článku sa o nich dozviete všetko potrebné, vďaka čomu sa budete môcť lepšie rozhodnúť, či sú pre vás Performance Max kampane vhodné alebo nie.
Najvhodnejšie formáty obrázkov pre webové stránky
Vedeli ste, že formát obrázka dokáže ovplyvniť výkonnosť webovej stránky? Formát, v akom sa obrázky nachádzajú, má značný vplyv na mnohé aspekty webu. V tomto článku budeme hovoriť o tom, aké formáty obrázkov existujú, ako vybrať ten najlepší formát pre vašu stránku, ale tiež o tom, prečo by ste ich výber nemali podceňovať. Čítaj viac
Tipy, ako napísať dobrý článok
Strácate sa v meta popisoch, kostrbatých vetách, tagoch či alt textoch a netušíte, čo všetko by malo byť obsahom článku na to, aby vašim čitateľom priniesol pridanú hodnotu a aby ho zároveň neprestali čítať už po prvých dvoch vetách? Prinášame vám jednoduchý návod, ako písať kvalitné články. Čítaj viac
Čo je to webová stránka a čo tvorí jej obsah
Webová stránka alebo webstránka je hypertextový dokument pre World Wide Web (WWW). Možno ho teda zobraziť na monitore alebo mobilnom zariadení v akomkoľvek prehliadači používateľa ako je Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer a ďalšie. Webová stránka môže obsahovať text, grafiku alebo hypertextové odkazy na iné webové stránky a súbory. Často sa používa na poskytovanie informácií divákom prostredníctvom textu, obrázkov atď. Webovú stránku možno použiť aj ako spôsob predaja produktov alebo služieb. Čítaj viac