Kľúčové ukazovatele výkonnosti (KPI) fungujú ako míľniky na ceste k úspechu vášho e-shopu. Sledovanie KPI vám pomôže identifikovať možný pokrok k obchodných aj marketingovým cieľom. Výber vhodných Key Performance Indicators závisí od vašich unikátnych zámerov. Ak sa zameriame na merateľné ciele, uvidíme skupinu KPI, ktoré sú v e-commerce najviac relevantné.
Kontakt
Máte otázky alebo záujem o úvodnú konzultáciu? Pošlite nám základné informácie o vašej spoločnosti a ciele, ktoré chcete dosiahnuť. Radi vám pomôžeme s vytvorením novej webstránky, e-shopu, webdizajnu alebo firemnej identity. Vieme vám poskytnúť konzultácie, navrhnúť marketingovú stratégiu na základe auditu a dát. Strategicky vybrané marketingové služby vieme efektívne realizovať s cieľom zlepšiť váš biznis a pomôcť vášmu e-shopu s rastom. Ak hľadáte niekoho, kto zastreší komplexne váš projekt a poradí vám ako to robiť správne na základe mnoho ročných skúseností, tak ste správne.