Stratégia na sociálnych sieťach

Založiť stránku na sieti Facebook či účet na Instagrame dnes môže ktokoľvek. Vybudovať ale úspešný profil, ktorý reprezentuje vašu spoločnosť, jej hodnoty a vytvára okolo seba komunitu nie je až taká jednoduchá záležitosť. Správu sociálnych sietí si veľa ľudí predstavuje ako niečo, čo zvládnu ľavou-zadnou aj sami. Ako je to s procesom tvorby stratégie a budovaní úspešného biznisu na sociálnych sieťach v realite?
Čítaj viac

Ako na SEO, ak začínate predávať online

V tomto článku vám prinášame niekoľko odpovedí na základné otázky, ktoré si kladie takmer každý majiteľ alebo marketér internetového obchodu, ak začína predávať online a chce investovať  do SEO, teda optimalizácie pre vyhľadávače. Povieme si základné fakty o optimalizácií pre vyhľadávače a analýze kľúčových slov a dozviete sa, ako robiť SEO svojpomocne. Čítaj viac

Vyladený eshop podľa vašich predstáv

Eshopy bojujú s mnohými problémami. Či už sú to nedostatky v rámci dostupnosti produktov alebo informácií pre potenciálneho zákazníka, ktorý hľadá produkt vo vyhľadávači. Pripravili sme pre vás kroky, vďaka ktorým nezabudnete na potreby zákazníka či správnu optimalizáciu pre vyhľadávače. Čítaj viac

Základné úlohy pri vstupe do e-commerce

Analýza trhu, konkurencie a cieľovej skupiny sú oporné body, ktoré je nutné obsiahnuť na úvod vstupu nielen do e-commerce podnikania. Sú kľúčové hlavne pre úvodné rozhodovanie, či má vôbec význam podnikať nielen online.
Čítaj viac

Ecommerce marketing, ktorý ročne priniesol 2,9 milióna €

Marketéri a majitelia e-shopov po celom svete sa stále učia, ako predávať viac pomocou online marketingu. Pripravili sme pre vás prípadovú štúdiu jedného z našich obchodných partnerov, ktorá je dôkazom, že v ecommerce sa dá uspieť už v priebehu niekoľkých rokov. Momentálne náš najväčší klient, eshop predávajúci hračky, k nám v roku 2012 prišiel s požiadavkou o ecommerce riešenie a online marketingovú stratégiu.
Čítaj viac