NAŠE SLUŽBY
Webová analytika je súčasťou úspešných marketingových a reklamných kampaní. Bez nej je náročnejšie vyhodnotiť ich efektivitu a prínos. Radi vám pomôžeme nielen s vývojom webstránok, e-shopov a marketingovými službami, ale aj prípravou analytiky, ktorá bude vedieť posunúť váš biznis do doby dátovej. Súčasťou týchto služieb je analýza stavu, nastavenie a prepojenie nástrojov, či už s webstránkou, e-shopom alebo navázjom s inými službami. Analýza webu je činnosť zameraná na sledovanie vybraných ukazovateľov daného webu s cieľom web zlepšiť a identifikovať ako sa správajú návštevníci prichádzajúci z reklamných kampaní, či iných zdrojov. Analýza návštevníkov na webe sleduje a snaží sa ponúknuť odpovede na otázky ako odkiaľ návštevníci na web prišli a čo na webe robili dokiaľ web neopustili, aká je koverzná miera, čo sa predáva a prečo. Jednoducho je to spájanie súvislostí na základe dát. Tieto údaje potom pomáhajú pri rozhodovaní, ako stránku zlepšiť alebo ako lepšie cieliť marketingové aktivity. Na sledovanie trendov a metrík slúžia pravidelné reporty, buď realizované manuálne alebo cez nejaké automatizované prehľady a nástroje. Zároveň platí, že pre každý biznis je zväčša kľúčové jedno KPI a niekoľko doplnkových kľúčových indikátorov. Aj preto nie je nevyhnutné sledovať všetko, ale len to čo naozaj vieme vyhodnotiť a na základe toho smerovať váš biznis.
NAŠE SILNÉ STRÁNKY
UKÁŽKY NAŠEJ PRÁCE
Kontakt
Máte otázky, záujem o úvodnú konzultáciu či cenovú ponuku? Radi vás privítame u nás v kancelárii na Leškove 8, alebo si dohodneme stretnutie online.