Komplexný audit
webstránky alebo e-shopu

Detailná analýza aktuálneho stavu vašej webovej stránky alebo e-shopu odhalí všetky slabé miesta a skryté nedostatky v dizajne, SEO, obsahu, technickom riešení, rýchlosti a iných oblastiach.

Podrobný audit je základom úspešnej optimalizácie webu. Tá zvýši vaše umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávačov, návštevnosť stránky a počet konverzii, vďaka čomu vzrastú aj vaše zisky. Správanie zákazníkov, algoritmy vyhľadávačov a pravidlá marketingu sa neustále menia. Komplexný audit vám pomôže odhaliť možné problémy a prispôsobiť stránku aktuálnym trhovým podmienkam.

S čím komplexný audit pomôže?

  • Identifikujeme chyby z pohľadu indexácie v Google a navrhneme zlepšenia optimalizácie pre vyhľadávače.
  • Zhodnotíme náročnosť používania vašej stránky, jej prehľadnosť, použiťelnosť a dizajn.
  • Odhalíme obsahové chyby a chyby v technickom riešení.
  • Vypracujeme individuálne odporúčanie možných zlepšení a odprezentujeme ho osobne.

Z čoho komplexný audit pozostáva

SEO audit

Dizajn a UX audit

Ak chcete dosiahnuť lepšie pozície v Google, a teda aj lepšiu návštevnosť, mali by ste mať web/e-shop optimalizovaný pre vyhľadávače s množstvom obsahu, ktorý je indexovaný vo výsledkoch vyhľadávania. Podrobný audit je prvým krokom úspešnej optimalizácie webu. SEO odporúčania pri správnej implementácii zlepšia vaše umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávačov, návštevnosť stránky a počet konverzií, vďaka čomu vzrastú aj vaše zisky.

Audit používateľskej skúsenosti a dizajnu je zameraný na to najdôležitejšie – vašich zákazníkov. Dizajn by mal byť bez chýb zobrazenia na rôznych zariadeniach od desktopu až po mobil. Stránka musí byť prehľadná, jednotlivé prvky logicky rozmiestnené a prevedenie nákupným procesom intuitívne. V tejto časti sa sústredíme na to, aby mal návštevník čo najpozitívnejšiu skúsenosť a dokončil vami požadovanú konverziu – objednávka, registrácia alebo iné. 

Audit rýchlosti stránky

Audit technického riešenia

Doba, za akú sa vaša stránka správne zobrazí na zariadení užívateľa, je mimoriadne dôležitá. Pri spomalení stránky v sekundách sa výrazne znižuje konverzný pomer a zvyšuje miera odchodov vašej webstránky. Rýchlosť si všíma aj Google – stránky s dlhým časom načítania bude používateľom odporúčať menej. Rýchlosť stránky najčastejšie ovplyvňuje nesprávna veľkosť obrázkov, neoptimalizovaný zdrojový kód, súbory, knižnice, technické riešenie a zbytočný obsah.

Vybrali ste si technické riešenie, ktoré je príliš robustné alebo zle zle naprogramované? Chyby na webstránke ovplyvňujú rýchlosť riešenia aj zobrazenia na rôznych zariadeniach. Hodnotí ju aj Google a ak máte chyby, ktoré sú viditeľné, odradí to aj používateľa. V prípade odhalenia veľkého množstva chýb vám navrhneme možné front-end preštýlovanie, alebo výber vhodnejšej platformy pre vašu webstránku alebo e-shop.

Audit obsahu a komunikácie

Nákupný cyklus a cesta návštevníka

Pozrieme sa na to, ako komunikujete na webstránke, čo chýba, čo by bolo vhodné vylepšiť a ako obsah rozšíriť. Aké kľúčové stránky majú najlepší výkon a aké vám chýbajú? Kompletná analýza obsahovej stratégie webu odhalí chyby, ktoré sa vyskytujú pri komunikácií so zákazníkmi. Ukážeme vám, ako lepšie upútať pozornosť zákazníka a jeho návštevu premeniť na želanú akciu – kúpa alebo vyplnenie formulára. Túto časť auditu môžeme rozšíriť o analýzu kľúčových slov.

Je cesta návštevníka k cieľu na vašej webstránke alebo ku konverzii na e-shope bezproblémová? Viete, kde začína a kde najčastejšie končí? Oslovujete potenciálneho zákazníka vo všetkých fázach konverznej cesty? Prejdeme si vaše dáta a pozrieme sa na to, čo môže pomôcť zlepšiť váš konverzný pomer. Súčasťou je aj používateľské testovanie s 5 ľuďmi. Výstupom budú konkrétne odporúčania na úpravy pre vašu webstránku alebo e-shop.

Čo vám audit prinesie

  • Dokument, kde bude komplexné zhodnotenie vášho webu/e-shopu aj s návrhmi na zlepšenie.
  • Konkrétne riešenia pre jednotlivé problémy.
  • Možnosť získať kompletný podklad pre zadanie na vytvorenie/zlepšenie vašej webstránky alebo e-shopu.
  • Zmluvu o mlčanlivosti, teda 100 % bezpečnosť vašich dát.

Ako postupujeme?

Konzultácia

Dajte nám vedieť o svojej webovej stránke a problémoch, na ktoré ste narazili. Trápite sa s predajom, klesá vám návštevnosť alebo vás vo vyhľadávači predbehlo množstvo konkurenčných webov? Pomôžeme vám definovať jasné ciele.

Diagnostika

Stav vášho webu zhodnotíme na základe stoviek parametrov. Preveríme všetky časti vašej stránky a zistíme, čo brzdí vašu úspešnosť. Analýzu ukončíme obšírnou záverečnou správou.

Návrh riešení

Počas osobnej konzultácie pre vás odprezentujeme výsledky auditu a návrhy možných riešení. Zmeny odporučíme na základe faktických údajov. Postaráme sa o to, aby boli pre vás všetky informácie zrozumiteľné.

Implementácia riešení

Máte záujem o opravu chýb, ktoré audit odhalil? Postaráme sa o riešenie problémov a kompletnú optimalizáciu  webu. Našimi službami pomôžeme vám a vašej stránke k úspechu.

Kedy je čas na audit?

Komplexný audit webstránky je možné vykonať kedykoľvek. Pre kontinuálne vylepšovanie stránky odporúčame vykonávanie auditu v pravidelných 3 až 6-mesačných intervaloch. Audit je vhodné vykonať aj v prípade, že:

  • návštevnosť vašej stránky stagnuje alebo klesá,
  • nedosahujete svoje predajné ciele,
  • vaša cena za konverziu je neprimerane vysoká,
  • chcete zvýšiť mieru konverzie,
  • chcete zvýšiť svoju pozíciu v organickom vyhľadávaní,
  • investície do marketingových aktivít sú neefektívne,
  • chcete znížiť mieru odchodov z vašej stránky.

Kontaktujte nás


Sme špecialisti v oblasti online marketingu a ecommerce s viac ako 10-ročnými skúsenosťami. Máme pre vás dôkaz namiesto sľubov. Ozvite sa nám, a my vám vypracujeme audit jednej vybranej služby.

Kontaktné informácie

Mám záujem o audit