Sociálne siete sú súčasťou nášho každodenného života. Nestačí však iba byť ich súčasťou, potrebné je sociálnym sieťam rozumieť a sledovať nové trendy. V článku sa dozviete o niektorých najnovších funkciách, ktoré najpoužívanejšie sociálne siete ponúkajú, a o ktorých ste možno ešte nepočuli.
URL (Universal Resources Locator) adresa, alebo hypertextový odkaz, popisuje umiestnenie dokumentu, obrázku či stránky na serveri. Ide o identifikačnú technológiu používanú na komunikáciu medzi webovými servermi a používateľmi, ktorí pristupujú k ich informáciám. Optimalizácia URL je základnou súčasťou SEO. Ideálna URL adresa približuje obsah stránky, je jednoduchá a zrozumiteľná.
Sociálna sieť LinkedIn je zameraná predovšetkým na rozvoj kariéry, nadväzovanie obchodných vzťahov, zdieľanie odborných informácií a iné aktivity spojené s biznisom. Mnoho profesionálov tento nástroj vníma ako online CV, čo už dnes neplatí. Ponúka komerciálne možnosti pre podnikateľov a manažérov, príležitosti pre networking a zvyšovanie povedomia o značkách. Viete, ako začať s jeho využívaním? Máme […]
Neodmysliteľnou súčasťou online marketingu je strategická tvorba obsahu. Blogové články zobrazené vo vyhľadávačoch, zdieľané na sociálnych sieťach alebo spomenuté na inom webe zvýšia návštevnosť vašej stránky. Ako pripraviť obsah, ktorý budú ľudia čítať aj o niekoľko rokov?
V rámci online marketingu investujete pravdepodobne aj do sociálnych sietí, ktoré dnes ponúkajú skvelý priestor na zviditeľnenie vašej značky, produktov alebo služieb. V posledných rokoch sa často stretávam s nesprávnym nastavením očakávaní od správy sociálnych sietí ako Facebook alebo Instagram. V tomto blogu sa pokúsim priblížiť čo správa sociálnych sietí zahŕňa a aká je cena […]
Vedeli ste že za jednu minútu sa nahrá až 400 hodín videí na YouTube, viac než 1200 príspevkov cez WordPress, 3 milióny príspevkov na Facebooku a takmer pol milióna tweetov? Pri takomto pretlaku musíte dbať na to, aby bol práve váš obsah jedinečný a zaujímavý pre vaše publikum. Tiež sa musíte postarať o to, aby […]
Marketing hotelov má mnoho špecifík. Hotelom dnes konkuruje prakticky každý, kto sa rozhodne krátkodobo byt, dom alebo izbu na Airbnb a iných platformách. Klasické formy marketingu vytláča internet a ľudia sa rozhodujú stále viac na základe hodnotení iných návštevníkov než pekne nadizajnovaných reklám. Čomu by mali hotely venovať pozornosť sa dozviete v tomto článku.
Pokiaľ vlastníte internetový obchod alebo propagujete určitý brand a nepoužívate Instagram, robíte obrovskú chybu. Už dávno neplatí, že zo všetkých sociálnych sietí je najúčinnejšou zbraňou Facebook. Instagram má najvyššiu mieru konverzie a zhruba 700 miliónov aktívnych používateľov. Pokiaľ vás nepresvedčili ani tieto čísla, v nasledujúcich riadkoch vám povieme viac.
Marketéri a majitelia e-shopov po celom svete sa stále učia, ako predávať viac pomocou online marketingu. Pripravili sme pre vás prípadovú štúdiu jedného z našich obchodných partnerov, ktorá je dôkazom, že v ecommerce sa dá uspieť už v priebehu niekoľkých rokov. Momentálne náš najväčší klient, eshop predávajúci hračky, k nám v roku 2012 prišiel s […]
Kontakt
Máte otázky alebo záujem o úvodnú konzultáciu? Pošlite nám základné informácie o vašej spoločnosti a ciele, ktoré chcete dosiahnuť. Radi vám pomôžeme s vytvorením novej webstránky, e-shopu, webdizajnu alebo firemnej identity. Vieme vám poskytnúť konzultácie, navrhnúť marketingovú stratégiu na základe auditu a dát. Strategicky vybrané marketingové služby vieme efektívne realizovať s cieľom zlepšiť váš biznis a pomôcť vášmu e-shopu s rastom. Ak hľadáte niekoho, kto zastreší komplexne váš projekt a poradí vám ako to robiť správne na základe mnoho ročných skúseností, tak ste správne.