URL (Universal Resources Locator) adresa, alebo hypertextový odkaz, popisuje umiestnenie dokumentu, obrázku či stránky na serveri. Ide o identifikačnú technológiu používanú na komunikáciu medzi webovými servermi a používateľmi, ktorí pristupujú k ich informáciám. Optimalizácia URL je základnou súčasťou SEO. Ideálna URL adresa približuje obsah stránky, je jednoduchá a zrozumiteľná.
Ak prevádzkujete e-shop, firemnú webovú stránku či osobný blog, vaším cieľom je čo najvyššia návštevnosť. Na zvýšenie organickej návštevnosti je potrebné, aby ste svoju stránku optimalizovali. Ide o súbor rôznorodých činnosti, ktoré môžeme nazvať spoločným názvom SEO. Zhrnuli sme pre vás, začiatočníkov, najčastejšie kladené otázky na tému SEO, s ktorými sa v praxi stretávame.
Formovanie stratégie úspechu v online svete býva často náročnejšie, než sa na prvý pohľad zdá. Či už prevádzkujete internetový obchod, vlastný web alebo informatívny online magazín, Google Analytics vám pomôže porozumieť jeho obchodným aspektom.
Chcete optimalizovať obsahu e-shopu alebo webstránky pre vyhľadávače? Základom lepšie optimalizovanej stránky je kvalitný, relevantný a aktuálny obsah. Ak chcete, aby bol obsah zaradený do výsledkov vyhľadávania a zobrazený na lepšej pozícii v Google alebo inom vyhľadávači, je vhodné mať ho správne formátovaný v HTML. Využívajte bohatý obsah, rôznorodosť formátov, správne označenia a popisy. Nezabúdajte […]
Písaním blogu ste strávili obrovské množstvo času, teraz je čas zverejniť ho. Váš blog však musí vyzerať atraktívne nielen pre čitateľa, ale aj pre vyhľadávače, ako je Google. Prinášame vám niekoľko povinných krokov pre optimalizáciu blogových príspevkov.
SEO je špecifická služba, ktorej efektivitu nedokážete zmerať zo dňa na deň. Výsledky sa dostavia od štyroch mesiacov až za rok. Pokiaľ chcete vložiť vašu stránku do rúk profesionálneho SEO optimalizátora, je dôležité zvoliť si toho správneho. Ako ho rozoznať a na čo si dať pozor, sa dočítate v našom článku.
Usporiadaný a kvalitný webový obsah si vyžaduje určitý čas. On-page SEO je nielen potrebné, ale aj veľmi dôležité. Preto ak ste na vašej stránke, alebo e-shope zanedbali kvalitné texty, je načase, aby ste im začali venovať pozornosť. A pozor, teraz nebudeme hovoriť o základoch kreatívneho písania. Prinášame vám 5 tipov na excelentné SEO (nielen) pre […]
So značkou Lulubee pracujeme od roku 2017. V priebehu jedného roka sa nám vďaka SEO aktivitám, obsahovému marketingu, práci s influencermi a interakciám na sociálnych sieťach podarilo zvýšiť organickú návštevnosť až o 1430 %. Dnes viac ako polovica všetkých nákupov v e-shope pochádza z organického vyhľadávania. V našej prípadovej štúdii sa dozviete, ako sa nám […]
Popíšeme si niektoré najčastejšie SEO aktivity, ktoré sú súčasťou procesu optimalizácie webstránky pre vyhľadávače. Ak chcete len zapnúť alebo jednorázovo nastaviť SEO, tak vám to veľmi nepomôže. Optimalizácia pre vyhľadávače je dlhodobá a pravidelná aktivita, ktorej sa nie je potrebné venovať ani na plný úväzok, ak to rozsah projektu nevyžaduje.
Aké sú SEO trendy pre rok 2018? Dobrá správa je, že zásadné zmeny nenastali. Dôležité je myslieť nielen na Google, ale aj koncového zákazníka, obsah čo konzumuje a jeho používateľský zážitok. Popritom samozrejme využívať všetky priležitosti ako predbehnúť konkurenciu v rámci SEO a myslieť na nové trendy.
Svet marketingu a SEO je komplikovaný, ale nie je to žiadna jadrová fyzika. Aj malý rozdiel v skúsenostiach a vedomostiach vie spraviť veľa. Pre ľudí, ktorí robia marketing pre seba alebo vo firmách je vhodné aspoň základné povedomie o optimalizácii pre vyhľadávače jej úskaliach.
Často kladená otázka pre všetkých, ktorí začínajú vo svete marketingu, e-commerce alebo v podnikaní online. SEO je marketingová disciplína, ktorá je zameraná na rast organickej návštevnosti (neplatenej) z výsledkov vyhľadávania vo vyhľadávačoch. V praxi má SEO vplyv aj na iné súčasti marketingového mixu.
Kontakt
Máte otázky alebo záujem o úvodnú konzultáciu? Pošlite nám základné informácie o vašej spoločnosti a ciele, ktoré chcete dosiahnuť. Radi vám pomôžeme s vytvorením novej webstránky, e-shopu, webdizajnu alebo firemnej identity. Vieme vám poskytnúť konzultácie, navrhnúť marketingovú stratégiu na základe auditu a dát. Strategicky vybrané marketingové služby vieme efektívne realizovať s cieľom zlepšiť váš biznis a pomôcť vášmu e-shopu s rastom. Ak hľadáte niekoho, kto zastreší komplexne váš projekt a poradí vám ako to robiť správne na základe mnoho ročných skúseností, tak ste správne.