Rýchly rast pre nový e-shop: Od nuly k prvým objednávkam a lojálnym sledovateľom

Madviso Madviso
NAŠA ÚLOHA

Navrhnúť a implementovať moderný e-shop na prenájom s cieľom zvýšiť viditeľnosť značky a zabezpečiť efektívny predaj produktov

Výsledky

1x Branding a vizuálna identita
1x e-shop na prenájom
100+ nových sledovateľov
34k+ dosah e-shopu
Náhľad e-shopu Woodenstyle

Woodenstyle

O klientovi

Náhľad e-shopu Woodenstyle

 

Woodenstyle je značka, ktorá prináša do slovenských domovov kvalitný masívny nábytok z duba a jaseňa. Spojením tradičného remesla a moderného dizajnu vytvárajú pevný, krásny a odolný nábytok, ktorý je praktický, estetický a ekologický.

 

Keď zakladatelia Woodenstyle  prišli na Slovensko, čelili výzve – potrebovali rýchle a spoľahlivé riešenie na vstup na slovenský trh. Preto sme im navrhli e-shop na prenájom pomocou platformy Midasto, ktorý im umožnil rýchlo sa etablovať na trhu. Tento e-shop bez viazanosti a skrytých poplatkov poskytol flexibilitu, ktorú potrebovali na rozbeh ich online podnikania.

ČO BOLO CIEĽOM

Ciele spolupráce

Pomôcť značke efektívne vstúpiť na slovenský trh a začať predávať kvalitný masívny nábytok čo najskôr, bez zbytočných oneskorení.ť komplexné online prostredie od webu cez digitálne platformy na získavanie dopytov od záujemcov po sprostredkovanie zákaziek.
Vytvoriť vizuálnu identitu a e-shop platformu, ktorá by podporila značku a prilákala cieľovú skupinu zákazníkov.
Implementovať riešenie, ktoré by pomohlo generovať objednávky a dopyty na spoluprácu s dizajnérmi, čím by sa začala budovať základňa lojálnych zákazníkov.
Vytvoriť flexibilný e-shop, ktorý by bol rýchlo implementovateľný, ľahko spravovateľný a pripravený na budúci rast podnikania, s integrovaným sledovaním výkonnosti a optimalizovanými online marketingovými kampaňami.
Prezentovať hodnoty Woodenstyle prostredníctvom moderného dizajnu a udržateľnej vizuálnej identity, ktorá by odrážala kvalitu a ekologický prístup značky.

Zadanie

Keď nás Woodenstyle oslovili, ich cieľom bolo rýchlo a efektívne zaviesť kvalitný masívny nábytok z duba a jaseňa na slovenský trh. Aby sme naplnili tento cieľ a pomohli im rozbehnúť predaj a vybudovať silnú online prítomnosť, potrebovali sme pripraviť komplexné riešenie, ktoré im umožní dosiahnuť tieto ambície.

Ako prvý krok sa rozhodneme pre vytvorenie novej vizuálnej identity, ktorá lepšie vystihne hodnoty a charakter značky. Upravené logo navrhneme tak, aby bolo ľahko čitateľné a viditeľné. Zvolíme tmavo zelenú farbu, ktorá symbolizuje kvalitu, prírodné materiály a ekologickú hodnotu značky. Cieľom je vytvoriť silný prvý dojem, ktorý okamžite upúta pozornosť cieľovej skupiny a prepojí ju so značkou.

Ďalej navrhneme e-shop na prenájom, ktorý bude ideálnym riešením pre rýchly vstup na trh. Tento e-shop umožní Woodenstyle začať predávať a generovať zisky okamžite, bez potreby veľkých počiatočných investícií do vlastného riešenia. E-shop bude užívateľsky prívetivý, esteticky príťažlivý a rýchlo implementovateľný, pričom sa postaráme o jeho optimalizáciu na získavanie zákazníkov a efektívne sledovanie výkonnosti.

Naša práca nekončí len pri vytvorení e-shopu. Integračný proces s marketingovým ekosystémom je kľúčový. Nastavíme účty na Google Analytics, ktoré umožnia sledovať návštevnosť, zlepšiť používateľskú skúsenosť a optimalizovať konverzie. Taktiež pripravíme a budeme spravovať online kampane, ktoré cielia na zaujatie nových zákazníkov a podporu rastu predaja.

Okrem toho založíme a spravujeme aj Facebook a Instagram stránky, kde pripravíme obsah v súlade s vizuálnou identitou e-shopu. Tento obsah bude prispôsobený na komunikáciu so zákazníkmi a budovanie povedomia o značke. Plánujeme spustiť reklamné kampane na Meta platformách a Google, ktoré budú zamerané na získanie nových zákazníkov a podporu predaja.

Naším cieľom je zabezpečiť, aby Woodenstyle efektívne vstúpili na trh a rýchlo získali zákazníkov, čo sa prejaví v získaní prvých objednávok a dopytov na spoluprácu. Naše riešenie bude postavené na flexibilite, jednoduchosti a rýchlosti, čo umožní značke rýchlo rásť a etablovať sa na trhu.

Obsah na sociálne siete pre Woodenstyle
Návrh vizuálov pre Woodenstyle

Analýza a príprava stratégie

Realizácia projektu pre Woodenstyle prebiehala krok za krokom a zahŕňala niekoľko kľúčových fáz. Prvým krokom bola analýza potrieb a cieľov klienta. Porozumeli sme hodnotám značky, jej cieľovej skupine a trhu, na ktorý chcú vstúpiť.

Woodenstyle sa zameriava na kvalitný masívny nábytok z duba a jaseňa, ktorý patrí do vyššej cenovej kategórie. Tento typ nábytku je určený náročnejším zákazníkom, ktorí si cenia dizajn, kvalitu a ekologické materiály. Títo zákazníci sú často ochotní investovať do produktov, ktoré sú nielen funkčné, ale aj esteticky hodnotné a trvácne. Definovali sme konkrétne ciele spolupráce, ako je rýchly štart na trhu, budovanie online prítomnosti a získanie prvých zákazníkov.

Vytvorenie vizuálnej identity

Navrhli sme upravené logo, ktoré je ľahko čitateľné a vizuálne zapamätateľné. Zvolili sme tmavo zelenú farbu, ktorá vystihuje prírodné materiály, kvalitu a ekologickú hodnotu značky. Rozvinuli sme vizuálnu identitu, ktorá sa použije na všetkých platformách – e-shop, sociálne siete a reklamné materiály.

Návrh a vývoj e-shopu na prenájom

Na základe potrieb klienta sme vybrali optimálnu platformu na prenájom e-shopu, ktorá umožňuje rýchlu implementáciu, jednoduchú správu a prispôsobenie. Vybrali sme modernú a esteticky príťažlivú šablónu, ktorá je užívateľsky prívetivá a intuitívna. Naprogramovali sme sekcie e-shopu pre rôzne typy nábytku a umožnili jednoduchú navigáciu medzi produktmi. Zabezpečili sme, aby bol e-shop optimalizovaný pre vyhľadávače, čím sa zvýši jeho šanca na zviditeľnenie na trhu.

Implementácia analytických nástrojov

Nastavili sme účty Google Analytics na sledovanie návštevnosti, zlepšenie používateľskej skúsenosti a optimalizáciu konverzií. Priebežne sledujeme a vyhodnocujeme metriky na zlepšovanie výkonu e-shopu a marketingových kampaní.

Príprava a správa online kampaní

Vytvorili sme reklamy cielené na potenciálnych zákazníkov prostredníctvom Meta (Facebook, Instagram) a Google Ads. Navrhli sme a pripravili kreatívny obsah (grafiku, texty, videá) v súlade s vizuálnou identitou značky. Neustále optimalizujeme kampane podľa výsledkov, aby sme dosiahli čo najvyšší návrat na investíciu.

Správa sociálnych sietí

Založili sme oficiálne Facebook a Instagram účty pre Woodenstyle. Pripravujeme pravidelný obsah, ktorý sa zameriava na predstavenie produktov, zdieľanie inšpirácií a budovanie povedomia o značke. Aktivne komunikujeme so sledovateľmi a odpovedáme na otázky, čím budujeme dôveru a lojalitu zákazníkov.

Testovanie a optimalizácia

Pred spustením e-shopu sme vykonali testy funkčnosti, rýchlosti načítania a celkového výkonu. Po spustení e-shopu sme neustále monitorovali správanie užívateľov a optimalizovali dizajn a funkcionalitu na základe spätnej väzby a analytických dát.

Spustenie a monitoring

Po úspešnej implementácii všetkých krokov sme e-shop spustili a začali monitorovať jeho výkon. Po spustení sledujeme výkonnosť kampaní a e-shopu na základe predajov, interakcií a návštevnosti. Na základe vyhodnocovania výsledkov budeme pravidelne vykonávať úpravy a vylepšenia pre lepší výkon a spokojnosť zákazníkov.

Madviso sa postaralo o všetky kroky potrebné na úspešné spustenie projektu a efektívne realizovanie reklamných kampaní v súlade s našimi požiadavkami.

Výsledky našej práce

Úspešné spustenie e-shopu

E-shop bol úspešne spustený v krátkom čase, čo umožnilo Woodenstyle rýchly a efektívny vstup na trh s kvalitným masívnym nábytkom. Už v priebehu niekoľkých týždňov po spustení e-shopu sme získali vysokú návštevnosť stránok, čo naznačuje záujem o produkty.

Generovanie interakcií na sociálnych sieťach

Na sociálnych sieťach Facebook a Instagram sme začali generovať interakcie s cieľovou skupinou, čím sme prispeli k zvýšeniu povedomia o značke Woodenstyle a jej hodnotách. Postupne sa nám podarilo získať dôveru a záujem potenciálnych zákazníkov, čo sa prejavilo vo výraznom náraste sledovateľov.

Úspešnosť reklamných kampaní

Reklamné kampane na Meta platformách (Facebook/Instagram) a Google priniesli pravidelný prísun dopytov a kvalitnej návštevnosti, čo podporilo rast predaja. Tieto kampane pomohli zvýšiť viditeľnosť značky a prilákať ľudí, ktorí sú potenciálne záujemcovia o luxusný nábytok.

Sledovanie návštevnosti a optimalizácia

Použitím Google Analytics sme efektívne sledovali návštevnosť a optimalizovali používateľskú skúsenosť na stránkach, čo sa pozitívne odrazilo na zvýšení konverzií a posilnení dôvery v značku. Naša flexibilná a efektívna stratégia umožnila Woodenstyle rýchlo rásť, získať dôležité zviditeľnenie a etablovať sa na trhu s luxusným nábytkom.

VÝSLEDKY SPOLUPRÁCE

Čo sme dosiahli

Úspešné spustenie e-shopu

E-shop bol spustený rýchlo a efektívne, čo umožnilo Woodenstyle začať predávať produkty a začať budovať online prítomnosť.

Získanie vysokej návštevnosti

Po spustení e-shopu sa podarilo dosiahnuť vysokú návštevnosť stránok, čo naznačuje záujem o kvalitný nábytok.

Získanie dôvery a povedomia o značke

Prostredníctvom marketingových kampaní sa značka začala etablovať na trhu, čo vedlo k nárastu sledovateľov na Facebooku a Instagrame a získaniu dôvery cieľovej skupiny.

Pravidelný prísun dopytov

Reklamné kampane na Meta platformách (Facebook/Instagram) a Google generovali pravidelný prísun dopytov, čo podporilo rast predaja.

Madviso

Môže sa vám tiež páčiť

Iné case studies

Všetky referencie

Kontakt

Zaujali vás naše služby?

Máte otázky, záujem o úvodnú konzultáciu či cenovú ponuku? Radi vás privítame u nás v kancelárii na Leškove 8, alebo si dohodneme stretnutie online.

Prvá konzultácia je zadarmo.

Kontaktujte nás