Zadanie
Našou úlohou bola navrhnúť identitu webovej stránky a taktiež vizuálny štýl pre online komunikáciu. Súčasťou balíka služieb na web stránke bolo programovanie webu, nastavenie analytických nástrojov, grafické práce a tvorba obsahu stránky. Súčasťou marketingovej spolupráce bol tiež audit a prieskum trhu. Na základe podrobnej analýzy sme pripravili stratégiu, návrh jednotnej online komunikácie spolu s kreatívou pre sociálne siete a spoluprácu s influencermi. Najmä cez sociálne siete sa nám podarilo vybudovať značku a pretlačiť ju až k slovenským spotrebiteľom.
Silnou stránkou značky Thomas je ponuka jedinečných, multifunkčných a kvalitných vysávačov, ktoré sú vyrábané priamo v Nemecku. K lovebrand faktoru prispieva zároveň dlhoročná tradícia, množstvo ocenení či dobrá reputácia v mnohých krajinách sveta. Vďaka jedinečným produktom, ktoré si zamilujú všetci majitelia domácich zvierat ale aj alergici a správne nastavenému marketingovému mixu bol vstup na slovenský trh hladký.
V prípadovej štúdii vám popíšene, ako sa nám za štyri roky spolupráce podarilo zvýšiť celkový podiel značky na trhu a vybudovať funkčné profily na platformách sociálnych sietí Instagram a Facebook s cieľom podporiť predaj a zvýšiť povedomie. K našim dlhodobým marketingovým aktivítám patrí aj správa kampaní na Google a Meta, ktorá priniesla na web relevantnú cieľovú skupinu a zvýšila trhový podiel.