Od nováčika na trhu k etablovanému hráčovi vďaka komplexnému marketingu

Madviso Madviso
NAŠA ÚLOHA

Vytvorenie webstránky a rozbehnutie marketingových aktivít

Výsledky

1000+ predaných vysávačov
100-ky tisícok návštev na webe
1300+ sledovateľov na Instagrame
30+ spoluprác s influencermi
Značka Robert Thomas

ROBERT THOMAS

O klientovi

Značka Robert Thomas

Robert Thomas je značka vysávačov so sídlom v Siegerlande v Nemecku s viac ako 100-ročnou tradíciou. Vysávače Thomas sú ideálne pre majiteľov domácich zvierat, alergikov či rodiny s deťmi vďaka jedinečnej bezvreckovej technológii, vysokému výkonu a ich multifunkčnosti. Výroba vysávačov na mokré aj suché vysávanie spĺňa všetky dôležité súčasne platné normy z hľadiska kvality, ochrany životného prostredia a energetickej účinnosti. Aj to je dôvodom, prečo vysávače Thomas pravidelne vyhrávajú medzinárodné ocenenia a dosahujú vynikajúce výsledky testov kvality. Na slovenský trh vstúpil Thomas v roku 2020, kedy sme nadviazali spoluprácu.

ČO BOLO CIEĽOM

Ciele spolupráce

Dostať značku do povedomia
Tvorba webovej stránky a jej obsahu
Správa sociálnych sietí a spolupráce s influencermi
Výkonnostné kampane na podporu predaja
Zvýšenie predaja vysávačov

Zadanie

Našou úlohou bola navrhnúť identitu webovej stránky a taktiež vizuálny štýl pre online komunikáciu. Súčasťou balíka služieb na web stránke bolo programovanie webu, nastavenie analytických nástrojov, grafické práce a tvorba obsahu stránky. Súčasťou marketingovej spolupráce bol tiež audit a prieskum trhu. Na základe podrobnej analýzy sme pripravili stratégiu, návrh jednotnej online komunikácie spolu s kreatívou pre sociálne siete a spoluprácu s influencermi. Najmä cez sociálne siete sa nám podarilo vybudovať značku a pretlačiť ju až k slovenským spotrebiteľom.

Silnou stránkou značky Thomas je ponuka jedinečných, multifunkčných a kvalitných vysávačov, ktoré sú vyrábané priamo v Nemecku. K lovebrand faktoru prispieva zároveň dlhoročná tradícia, množstvo ocenení či dobrá reputácia v mnohých krajinách sveta. Vďaka jedinečným produktom, ktoré si zamilujú všetci majitelia domácich zvierat ale aj alergici a správne nastavenému marketingovému mixu bol vstup na slovenský trh hladký.

V prípadovej štúdii vám popíšene, ako sa nám za štyri roky spolupráce podarilo zvýšiť celkový podiel značky na trhu a vybudovať funkčné profily na platformách sociálnych sietí Instagram a Facebook s cieľom podporiť predaj a zvýšiť povedomie. K našim dlhodobým marketingovým aktivítám patrí aj správa kampaní na Google a Meta, ktorá priniesla na web relevantnú cieľovú skupinu a zvýšila trhový podiel.

Realizácia

Hlavnou úlohou pre náš tím bolo navrhnúť celkovú identitu, dizajn webovej stránky a tvorbu obsahu. Prvým krokom bolo vytvoriť sociálne siete Meta – Instagram a Facebook, prostredníctvom ktorých sme začali značku propagovať a dostávať do povedomia verejnosti. Navrhli sme niekoľko riešení pre konkrétne problémy a pustili sa do ich realizácie. Zapracovali sme tiež všetky technické úpravy prostredníctvom grafických a programátorských prác.

Následne sme pre značku Thomas pripravili obsahovú stratégiu a vizuálnu podobu prostredníctvom foto a video príspevkov. Ďalším krokom bolo vytvoriť reklamné kampane v Google a v Meta prostredí sociálnych sietí a tým získať pozornosť potenciálnych zákazníkov. V ďalšom kroku sme sa aj s klientom dohodli, že na propagáciu oslovíme influencerov a následne aj spotrebiteľov, pre ktorých sme pripravili rôzne súťaže o produkty značky Thomas. Optimalizovali sme obsah webovej stránky a doplnili ho o blog, produktové kategórie a informácie o technológiách s ohľadom na SEO.

Vysávače Thomas sme vložili do rúk starostlivo vybraných influencerov a známych osobností, ktorí majú domáce zvieratká. Aj vďaka tomu, sme získali množstvo nových sledovateľov a dostali sme sa do povedomia špecifickej cieľovej skupiny a zároveň získali organický dosah. Platená reklama na Googli a sieťach Meta prináša každý mesiac na web tisícky návštev. Ideálne spojenie kvalitného produktu, efektívnej stratégie na sociálnych sieťach, kvalitnej webstránky a platenej reklamy pomohla zvýšiť povedomie o značke čoho výsledkom sú tisícky predaných vysávačov a spokojných zákazníkov.

Ak sa spojí kvalitný produkt, prehľadná a rýchla webstránka, pravidelná interaktívna komunikácia na sociálnych sieťach, efektívne cielená reklama spolu s influencermi, je to lovebrand.

Výsledky našej práce

Pre klienta bolo dôležite získať stabilnú pozíciu na spotrebiteľskom trhu, čo sa úspešne podarilo za necelé štyri roky našej spolupráce. Webová stránka bola zrealizovaná a postavená na základoch zaužívaných procesov prostredníctvom WordPressovej custom grafiky podľa konkrétnych predstáv klienta v kombinácií s našimi odporúčaniami. Vydali sme sa cestou spracovania prehľadného a najmä funkčného webu s administrovateľným obsahom.

Z minimálnych čísel sa za obdobie spolupráce podarilo zvýšiť podiel na slovenskom trhu vo svojom segmente až na 10 %, čo je pre rodinný podnik naozaj vysoké číslo. K týmto výsledkom prispela aj dlhodobá aktivita na sociálnych sieťach, na ktorých sa spájajú potenciálny zákazníci so spokojnými klientmi značky Thomas, ktorí sa o svoje pozitívne skúsenosti radi delia. Správa kampaní na platformách Google a Meta postupne tento podiel na trhu zvyšuje a firma Thomas sa tak postupne stáva čoraz väčším hráčom v konkurenčnom boji a dokáže sa vyrovnať aj zvučným menám značiek vysávačov.

Vybudovať značku od základov na slovenskom trhu nie je jednoduché. Pokiaľ však máte kvalitný marketingový a kreatívny tím a predávate bezkonkurenčný produkt, ide to ľahšie. Spolupráca s firmou Thomas bola pre nás na začiatku veľkou výzvou, no s pomocou našich skúseností sa podarilo vybudovať nemeckej značke vysávačov pre majiteľov domácich zvierat a alergikov stabilné miesto na trhu a veľa spokojných zákazníkov o čom svedčia pozitívne ohlasy klientov na sociálnych sieťach aj na webe spoločnosti.

VÝSLEDKY SPOLUPRÁCE

Čo sme dosiahli

10 %

Podiel na trhu v oblasti vysávačov pre majiteľov zvierat. Dosiahli sme vysokú rozpoznateľnosť značky v segmente bezvreckových vysávačov pre majiteľov domácich zvierat a alergikov.

1000+

Predaných vysávačov na slovenskom trhu. Predaj sa realizuje v kamenných predajniach a e-shopoch u zazmluvnených resellerov a na oficiálnom e-shope slovenského distribútora.

2900+

Fanúšikov na Facebooku. Rozbehli sme sociálne siete Thomas Slovensko na Facebooku vďaka osloveniu vhodnej cieľovej skupiny a správnemu zacieleniu reklamných kampaní.

1314+

Sledovateľov na Instagrame. Vytvorili sme úspešný profil s organickým dosahom vďaka spoluprácam s vhodne zvolenými influencermi a efektívnymi reklamnými kampaňami.

Madviso

Linda Wiese

Marketing Manager, Robert Thomas

Spolupráca s agentúrou Madviso bola a je efektívna vedia, o čom rozprávajú, a potvrdilo sa to aj na výsledkoch. Vidieť, že ide o skúsený a zohratý tím, ktorý je vždy ochotný poradiť a vysvetliť všetky detaily či reagovať na veci, ktoré priamo súviseli s projektom.

Môže sa vám tiež páčiť

Iné case studies

Všetky referencie

Kontakt

Zaujali vás naše služby?

Máte otázky, záujem o úvodnú konzultáciu či cenovú ponuku? Radi vás privítame u nás v kancelárii na Leškove 8, alebo si dohodneme stretnutie online.

Prvá konzultácia je zadarmo.

Kontaktujte nás