Zadanie
Spoločnosť Weiss Projekt Management nás oslovila s cieľom podporiť ich rast a zefektívniť marketingové aktivity. Na základe ich potrieb sme si stanovili niekoľko kľúčových cieľov, ktoré zahŕňali tvorbu webovej stránky, vizuálnu identitu, reklamné kampane a analytiku.
Nový web a zjednodušenie komunikácie s klientmi
Prvým krokom bolo vytvorenie funkčnej webovej stránky, ktorá by pomohla firme získavať nových zákazníkov a obchodných partnerov. To zahŕňalo návrh a naprogramovanie novej webovej stránky, ktorá by mala nielen funkčne a vizuálne zodpovedať moderným trendom, ale aj pôsobiť dôveryhodne a profesionálne, aby oslovila potenciálnych zákazníkov a uchádzačov o pracovné príležitosti. Zároveň bolo naším cieľom optimalizovať web aj pre mobilné zariadenia, pretože tento aspekt je nevyhnutný pre zlepšenie užívateľskej skúsenosti s cieľom dosiahnuť vyššiu konverznú mieru.
Nová vizuálna identita a branding
Ďalším dôležitým bodom bolo vytvorenie pútavejšej a dôveryhodnejšej novej vizuálnej identity, webdizajnu a loga, ktorá by odrážala hodnoty spoločnosti a jej zameranie na kvalitné pracovné príležitosti v oblasti stavebníctva a priemyslu. Súčasťou zadania bolo aj nastavenie analytických nástrojov, ako Google Analytics, pre zber a vyhodnocovanie dát, čo umožnilo efektívne meranie výkonu webovej stránky a marketingových kampaní. Nastaviť analytiku a meranie konverzií, tak aby sme vedeli vyhodnotiť priebežne výsledky kampaní na webe a v reklamných účtoch.
Nastavenie analytiky a sledovanie výsledkov
Na sociálnych sieťach sme si dali za cieľ nastaviť profily prostredníctvom Meta Business Suite, vykonať detailnú analýzu ich výkonnosti a pripraviť efektívnu stratégiu pre reklamné kampane na Google a Meta. Cieľom bolo nielen efektívne zacielenie, ale aj zvýšenie angažovanosti a interakcie s relevantnou cieľovou skupinou.
Reklama na Google a sociálnych sieťach
Na tento účel sme vytvorili návrh kreatívneho konceptu pre sociálne siete a obsahový plán na LinkedIn, Instagram a Facebook, ktorý mal podporiť výsledky kampaní. Tieto aktivity, spojené so zabezpečením efektívnej online komunikácie cez Meta kampane, nám umožnili získať nové dopyty od záujemcov o zákazky a projekty v Nemecku a Rakúsku.
Príprava na expanziu do zahraničia
Našou úlohou bude pripraviť priestor na expanziu do ďalších krajín, s možnosťou rozšírenia na portál pre B2B partnerov v Nemecku a Rakúsku. Zameriame sa na získanie kvalitných leadov na základe konkrétnych dopytov o zákazky v Nemecku a Rakúsku, čo bude jedným z hlavných cieľov našich marketingových aktivít.
Správa sociálnych sietí a tvorba kreatívneho obsahu
Okrem toho budeme spravovať sociálne siete a tvorba kreatívy pre zaujatie cieľovej skupiny, aby sme podporili výsledky kampaní a udržali vysokú úroveň interakcie s relevantnou cieľovou skupinou.