Nová identita, webdizajn a web zvýšil efektivitu reklamných kampaní s množstvom leadov

Madviso Madviso
NAŠA ÚLOHA

Pripraviť komplexnú zmenu identity, nový webdizajn a web a premietnuť ju do komplexného ekosystému na získavanie leadov pre pozície na projektoch v Nemecku a Rakúsku

Výsledky

1x Branding a vizuálna identita
1x na mieru s webdizajnom
100+ nových leadov
5 %+ konverzná miera webstránky
Weiss Projekt web

Weiss Projekt

O klientovi

Weiss Projekt web

Spoločnosť Weiss Projekt Management s.r.o. pôsobí na trhu od roku 2009 a špecializuje sa na sprostredkovanie väčších projektov v Nemecku a Rakúsku pre uchádzačov zo Slovenska. Napriek dlhoročným skúsenostiam, iba malý počet potenciálnych  uchádzačov reagovali na ich ponuky. Prostredníctvom nášho auditu sme zistili, že pôvodná webová stránka nepôsobila dôveryhodne a nebola efektívna pri získavaní kontaktov od záujemcov o prácu. Okrem toho chýbal jasný systém, ktorý by budoval dôveru a podporoval rast spoločnosti.

ČO BOLO CIEĽOM

Ciele spolupráce

Pripraviť komplexne online prostredie od webu cez digitálne platformy na získavanie dopytov od záujemcov o sprostredkovanie zákaziek
Vytvorenie novej pútavejšej a dôveryhodnejšej novej vizuálnej identity, webdizajnu a loga
Tvorba webovej stránky a jej optimalizácia s cieľom dosiahnuť vyššiu konverznú mieru
Pripraviť efektívnu stratégiu pre reklamné kampane na Google a Meta.
Návrh kreatívneho konceptu pre sociálne siete a obsahového plánu na Linkedin, Instagram a Facebook s cieľom podporiť výsledky kampaní.
Nastaviť analytiku a meranie konverzií, tak aby sme vedeli vyhodnotiť priebežne výsledky kampaní na webe a v reklamných účtoch.
Získať nové dopyty pre záujemcov o zákazky a projekty v Nemecku a Rakúsku
Pripraviť priestor na expanziu do ďalších krajín a s možnosťou rozšírenia na portál pre B2B partnerov v Nemecku a Rakúsku

Zadanie

Spoločnosť Weiss Projekt Management nás oslovila s cieľom podporiť ich rast a zefektívniť marketingové aktivity. Na základe ich potrieb sme si stanovili niekoľko kľúčových cieľov, ktoré zahŕňali tvorbu webovej stránky, vizuálnu identitu, reklamné kampane a analytiku.

Nový web a zjednodušenie komunikácie s klientmi

Prvým krokom bolo vytvorenie funkčnej webovej stránky, ktorá by pomohla firme získavať nových zákazníkov a obchodných partnerov. To zahŕňalo návrh a naprogramovanie novej webovej stránky, ktorá by mala nielen funkčne a vizuálne zodpovedať moderným trendom, ale aj pôsobiť dôveryhodne a profesionálne, aby oslovila potenciálnych zákazníkov a uchádzačov o pracovné príležitosti. Zároveň bolo naším cieľom optimalizovať web aj pre mobilné zariadenia, pretože tento aspekt je nevyhnutný pre zlepšenie užívateľskej skúsenosti s cieľom dosiahnuť vyššiu konverznú mieru.

Nová vizuálna identita a branding

Ďalším dôležitým bodom bolo vytvorenie pútavejšej a dôveryhodnejšej novej vizuálnej identity, webdizajnu a loga, ktorá by odrážala hodnoty spoločnosti a jej zameranie na kvalitné pracovné príležitosti v oblasti stavebníctva a priemyslu. Súčasťou zadania bolo aj nastavenie analytických nástrojov, ako Google Analytics, pre zber a vyhodnocovanie dát, čo umožnilo efektívne meranie výkonu webovej stránky a marketingových kampaní. Nastaviť analytiku a meranie konverzií, tak aby sme vedeli vyhodnotiť priebežne výsledky kampaní na webe a v reklamných účtoch.

Nastavenie analytiky a sledovanie výsledkov

Na sociálnych sieťach sme si dali za cieľ nastaviť profily prostredníctvom Meta Business Suite, vykonať detailnú analýzu ich výkonnosti a pripraviť efektívnu stratégiu pre reklamné kampane na Google a Meta. Cieľom bolo nielen efektívne zacielenie, ale aj zvýšenie angažovanosti a interakcie s relevantnou cieľovou skupinou. 

Reklama na Google a sociálnych sieťach

Na tento účel sme vytvorili návrh kreatívneho konceptu pre sociálne siete a obsahový plán na LinkedIn, Instagram a Facebook, ktorý mal podporiť výsledky kampaní. Tieto aktivity, spojené so zabezpečením efektívnej online komunikácie cez Meta kampane, nám umožnili získať nové dopyty od záujemcov o zákazky a projekty v Nemecku a Rakúsku.

Príprava na expanziu do zahraničia

Našou úlohou bude pripraviť priestor na expanziu do ďalších krajín, s možnosťou rozšírenia na portál pre B2B partnerov v Nemecku a Rakúsku. Zameriame sa na získanie kvalitných leadov na základe konkrétnych dopytov o zákazky v Nemecku a Rakúsku, čo bude jedným z hlavných cieľov našich marketingových aktivít.

Správa sociálnych sietí a tvorba kreatívneho obsahu

Okrem toho budeme spravovať sociálne siete a tvorba kreatívy pre zaujatie cieľovej skupiny, aby sme podporili výsledky kampaní a udržali vysokú úroveň interakcie s relevantnou cieľovou skupinou.

Návrh novej identity pre Weiss
Realizácia projektu pre Weiss Projekt Management

Realizácia

Tvorba novej webovej stránky

Pri realizácii projektu pre Weiss Projekt Management sme sa rozhodli vytvoriť úplne novú webovú stránku. Pôvodná stránka už nevyhovovala moderným štandardom a potrebovala kompletný redesign, aby bola funkčnejšia, vizuálne atraktívna a predovšetkým optimalizovaná pre mobilné zariadenia. Novú stránku sme navrhli tak, aby pôsobila dôveryhodne a profesionálne. Analýza a audit aktuálneho stavu nám poskytli cenné údaje o tom, aké zmeny boli nevyhnutné, a tak sme sa rozhodli implementovať konkrétne riešenia, ktoré by efektívne zlepšili webovú stránku.

Výber platformy a SEO optimalizácia

Pre jej tvorbu sme zvolili platformu WordPress, ktorá ponúka flexibilitu, jednoduchú správu obsahu a je pripravená na rýchle rozšírenie na ďalšie jazyky v prípade potreby. Príprava špecifikácie pre programátorov zabezpečila, že všetky požiadavky na funkcionalitu stránky boli jasne definované a realizované. Webová stránka je lokalizovaná v slovenčine a je plne optimalizovaná na vyhľadávače (SEO), čo zaručuje, že ju nájdu tí, ktorí hľadajú príležitosti v zahraničí.

Profesionálny vzhľad, ktorý buduje dôveru

Pri tvorbe novej vizuálnej identity sme navrhli moderné a minimalistické logo, ktoré symbolizuje stabilitu a odbornú spoľahlivosť – kľúčové hodnoty pre tých, ktorí sa zaujímajú o prácu na zahraničných projektoch. Vizuálna identita a logo boli navrhnuté tak, aby vyjadrovali profesionalitu a dôveryhodnosť, ktoré sú nevyhnutné pre úspech v tejto oblasti. Farby v odtieňoch modrej a šedej boli vybrané tak, aby vyjadrovali profesionalitu a dôveryhodnosť, ktoré sú nevyhnutné pre úspech v tejto oblasti. Súčasťou novej identity bolo aj vytvorenie motta spoločnosti „Váš úspech začína s nami,“ ktoré sa objavuje nielen v textoch, ale aj vo vizuáloch na sociálnych sieťach a v komunikácii.

Používateľsky prívetivý webdizajn

Webdizajn pre všetky podstránky bol navrhnutý tak, aby bol používateľsky prívetivý a jednoducho navigovateľný, čím sme umožnili návštevníkom rýchlo sa zorientovať a vyplniť dopytové formuláre. Dôveru cieľovej skupiny k spoločnosti sme zvýšili aj vylepšením kľúčových sekcií na webovej stránke, ako sú „O nás“, „Referencie“ a „Zrealizované projekty“. Tieto sekcie poskytli uchádzačom podrobné informácie o pracovných príležitostiach a pomohli budovať dôveru v spoločnosť. Zjednodušením cesty k vyplneniu dopytových formulárov a optimalizovaním celkového dizajnu sa kampane stali efektívnejšími

Výsledky kampaní už za 10 dní

Výsledky sa dostavili rýchlo – už za 10 dní po spustení kampaní sme získali desiatky kvalitných leadov, čo výrazne podporilo rast a úspešnosť marketingových aktivít spoločnosti. Webstránka na mieru a programovanie požadovaných funkcionalít sa ukázalo ako kľúčové pri napĺňaní cieľov kampaní.

Implementovali jasné call-to-action prvky, ktoré návštevníkom umožnili jednoducho vyplniť dopytové formuláre alebo kontaktovať spoločnosť. Tieto prvky sa stali kľúčovým nástrojom v procese konverzie, ktorý predtým na stránke chýbal. Marketingová stratégia bola následne navrhnutá s ohľadom na konkrétne ciele, ktoré sme chceli dosiahnuť.

Efektívna marketingová stratégia

V rámci marketingových aktivít sme vypracovali základnú stratégiu pre kampane na platformách Meta a Google. Na začiatku sme sa zamerali na efektívne využitie dostupného rozpočtu a jednoduché nastavenie cielenia, ktoré sme následne optimalizovali na základe získaných dát. Kampaň prebieha cez Meta Leads a webové dopyty. Návrh a nastavenie zberu dát pre web a kampane nám umožnili efektívne vyhodnocovať výkonnosť jednotlivých reklám a kampaní.

Sociálne siete ako kľúčový nástroj

Sociálne siete ako Facebook a Instagram sme využili na podporu značky a pritiahnutie pozornosti živnostníkov. Na týchto platformách sme vytvorili nový obsahový plán, ktorý reagoval na potreby našich cieľových skupín a zároveň bol v súlade s našou novou identitou. Kreatíva pre sociálne siete bola zameraná na zvyšovanie angažovanosti a podporu komunikácie so spoločnosťou, čím sa stali efektívnym nástrojom na získavanie nových dopytov.

Analýza a optimalizácia kampaní

Okrem tvorby kampaní sme vykonávali aj podrobnú analýzu, merali výkonnosť kampaní a testovali rôzne verzie reklám, aby sme dosiahli čo najlepšie výsledky. Týmto spôsobom sme neustále optimalizovali našu stratégiu na základe reálnych dát a spätných väzieb, čo viedlo k ešte vyššej efektivite kampaní. Správa a optimalizácia reklamných kampaní bola nevyhnutná pre dosiahnutie optimálnych výsledkov.

Správa sociálnych sietí a udržiavanie kontaktu

Správa sociálnych sietí sa stala dôležitým nástrojom na udržiavanie kontaktu s cieľovou skupinou a zabezpečenie ich angažovanosti pri sledovaní noviniek, dopytu a projektov.

Madviso sa postaralo o všetky kroky potrebné na úspešné spustenie projektu a efektívne realizovanie reklamných kampaní v súlade s našimi požiadavkami.

Výsledky našej práce

Kľúčovým prvkom nášho projektu pre Weiss Projekt Management bolo vytvorenie webovej stránky na mieru, ktorá by efektívne podporovala marketingové aktivity a získavanie dopytov. Pôvodná stránka nevyhovovala moderným štandardom, preto sme sa rozhodli pre kompletný redizajn s dôrazom na funkčnosť, vizuálnu príťažlivosť a konverzie.

Silná vizuálna identita ako základ dôveryhodnosti

Preto, aby značka pôsobila stabilne, spoľahlivo a profesionálne, vytvorili sme novú vizuálnu identitu, ktorá jasne odráža jej hodnoty. Navrhli sme moderné a minimalistické logo symbolizujúce stabilitu a odbornú spoľahlivosť. Farby v odtieňoch modrej a šedej sme zvolili preto, že vyjadrujú profesionalitu a dôveru – kľúčové aspekty pri oslovovaní živnostníkov a odborníkov. Súčasťou identity sa stalo aj motto „Váš úspech začína s nami“, ktoré sme strategicky zakomponovali do webovej stránky aj vizuálov na sociálnych sieťach.

Táto profesionálnejšia a jednotná identita výrazne zvýšila dôveru cieľovej skupiny v značku, čo sa odrazilo v lepších výsledkoch kampaní a vyššom počte kvalitných dopytov.

Rýchle výsledky vďaka efektívnej optimalizácii kampaní

Po nasadení a priebežnej optimalizácii Meta kampaní sa nám podarilo dosiahnuť vynikajúce výsledky v krátkom čase. Už po desiatich dňoch od spustenia kampaní na Meta platforme sme získali desiatky leadov, čo nás veľmi pozitívne prekvapilo, vzhľadom na to, že ide o špecifickú cieľovú skupinu odborníkov a živnostníkov. Tento úspech je dôsledkom efektívne nastavených akvizičných a remarketingových kampaní, ktoré sa zameriavali na presne definovanú cieľovú skupinu – odborníkov a živnostníkov, ktorí hľadajú profesijné príležitosti a zákazky a dosiahli sme viac výsledkov za niekoľko mesiacov, než konkurencia za dva roky.

Cielená komunikácia namiesto masového oslovenia

V minulosti sa našim predchodcom nepodarilo správne identifikovať cieľovú skupinu, pretože ich kampane sa zameriavali na pracovné ponuky, čo priťahovalo širokú verejnosť a oslovovalo ľudí hľadajúcich bežné zamestnanie, namiesto tých, ktorí mali záujem o profesijné príležitosti. Tento prístup nebol efektívny, pretože nezohľadňoval špecifické potreby našich skutočných cieľových skupín.

My sme sa rozhodli tento prístup zmeniť. Prispôsobili sme texty a formuláre, aby oslovovali len živnostníkov a odborníkov vo svojich oblastiach. Tento nový, cieľenejší prístup sa ukázal byť oveľa efektívnejší, pretože sme už v krátkom čase získali kvalitné dopyty a rýchlo nadviazali spolupráce s relevantnými záujemcami.

Analytika a neustála optimalizácia pre maximálnu efektivitu

Výsledky sme monitorovali aj pomocou Google Analytics, čo nám umožnilo priebežne optimalizovať kampane a lepšie reagovať na správanie užívateľov. Na základe týchto dát sme dokázali vylepšiť konverznú mieru a ešte viac zefektívniť náš obchodný proces. 

Silné základy pre rast a úspech

Tento projekt jednoznačne potvrdil, že moderný web na mieru a silná vizuálna identita sú kľúčovými piliermi úspešnej marketingovej stratégie. Profesionálna prezentácia značky nielen podporila rast spoločnosti, ale predovšetkým zvýšila dôveru cieľovej skupiny a priniesla vyšší počet kvalitných dopytov v rekordne krátkom čase. Výsledky ukazujú, že naša stratégia bola správna, a tešíme sa, že sme dosiahli výborné výsledky v krátkom čase, čo nás utvrdzuje v tom, že sme na správnej ceste.

VÝSLEDKY SPOLUPRÁCE

Čo sme dosiahli

Rýchly nárast kvalifikovaných leadov

V krátkom čase sa nám podarilo získať kvalitné leady cez Meta kampane a našu webstránku. Kampane cielene zamerané na odborníkov a živnostníkov priniesli efektívne výsledky a umožnili nám nadviazať relevantné spolupráce.

Zvýšená návštevnosť webstránky

Naša nová webstránka si získala dôveru návštevníkov, čo sa odrazilo v jej zvýšenej návštevnosti. Vďaka optimalizovaným akvizičným a remarketingovým kampaniam sa nám podarilo prilákať veľký počet záujemcov a budovať tak dôveru v našu značku.

Vysoká miera konverzie

Efektívne nastavené kampane a kvalitné texty na webe viedli k výraznému nárastu akcií vykonaných návštevníkmi, čo potvrdzuje úspech našich obchodných stratégií a presné zacielenie na správnu cieľovú skupinu.

Rebranding vizuálnej identity značky

Dosiahli sme úspešný rebranding vizuálnej identity, čo výrazne zvýšilo atraktivitu našej značky. Vďaka cieleným kampaniam a jasnej komunikácii sme posilnili rozpoznateľnosť značky, čím sme prispeli k budovaniu dôvery a dlhodobých vzťahov so zákazníkmi.

Madviso

Môže sa vám tiež páčiť

Iné case studies

Všetky referencie

Kontakt

Zaujali vás naše služby?

Máte otázky, záujem o úvodnú konzultáciu či cenovú ponuku? Radi vás privítame u nás v kancelárii na Leškove 8, alebo si dohodneme stretnutie online.

Prvá konzultácia je zadarmo.

Kontaktujte nás