Krízový manažment pre online marketing v čase koronavírusu

Dôsledky globálnej pandémie ovplyvňujú milióny ľudí na celom svete. Vyzerá to tak, že tu s nami koronavírus bude ešte dosť dlho, a tento fakt navždy zmení nielen každodenný život ľudí, ale i podnikateľské prostredie. No nič netrvá večne a aj v tom najdramatickejšom scenári sa raz táto situácia skončí. Ako prežiť toto obdobie a neutrpieť likvidačné straty?
Čítaj viac

10 dôvodov, prečo by ste mali vedieť používať nástroj Google Analytics

Formovanie stratégie úspechu v online svete býva často náročnejšie, než sa na prvý pohľad zdá. Či už prevádzkujete internetový obchod, vlastný web alebo informatívny online magazín, Google Analytics vám pomôže porozumieť jeho obchodným aspektom.

Čítaj viac

5 tipov ako efektívne využívať LikendIn pre váš biznis

Sociálna sieť LinkedIn je zameraná predovšetkým na rozvoj kariéry, nadväzovanie obchodných vzťahov, zdieľanie odborných informácií a iné aktivity spojené s biznisom. Mnoho profesionálov tento nástroj vníma ako online CV, čo už dnes neplatí. Ponúka komerciálne možnosti pre podnikateľov a manažérov, príležitosti pre networking a zvyšovanie povedomia o značkách. Viete, ako začať s jeho využívaním? Máme pre vás niekoľko tipov.

Čítaj viac

Ako písať obsahovo hodnotné články a vyhnúť sa prázdnym riadkom

Vytvorili ste si web stránku alebo e-shop s blogom, no chýba vám kvalitný obsah? Pozrite sa na 5 rád, ktorými by sa mal riadiť každý redaktor a copywriter. Zvýšite vďaka nim nie len kvalitu obsahu, ale aj dôveryhodnosť vašej značky. Čítaj viac

Evergreen content: Ako pripraviť obsahovú stratégiu, ktorá čitateľov zaujme aj po rokoch?

Neodmysliteľnou súčasťou online marketingu je strategická tvorba obsahu. Blogové články zobrazené vo vyhľadávačoch, zdieľané na sociálnych sieťach alebo spomenuté na inom webe zvýšia návštevnosť vašej stránky. Ako pripraviť obsah, ktorý budú ľudia čítať aj o niekoľko rokov? Čítaj viac

Tipy na zaujímavé online marketingové podcasty

Kedy ste naposledy čítali noviny, pozreli si trojhodinový dokument alebo prečítali vzdelávaciu knihu? Žijeme v rýchlej dobe. V dobe, v ktorej televíziu vystriedal Netflix a informácie čerpáme z krátkych článkov prispôsobených smartfónom namiesto čítania papierových novín. Youtube videá nahradili dokumenty, rádio vystriedali podcasty. Marketing neustále podlieha aktuálnym trendom a dynamicky sa mení a vylepšuje. My sme si pre vás pripravili zoznam marketingových podcastov, počúvaním ktorých sa udržíte up-to-date v pulzujúcom marketingovom svete. Čítaj viac

Prečo vám prvé miesto v Google nikto nezaručí, alebo ako rozoznať skúseného SEO konzultanta

SEO je špecifická služba, ktorej efektivitu nedokážete zmerať zo dňa na deň. Výsledky sa dostavia od štyroch mesiacov až za rok. Pokiaľ chcete vložiť vašu stránku do rúk profesionálneho SEO optimalizátora, je dôležité zvoliť si toho správneho. Ako ho rozoznať a na čo si dať pozor, sa dočítate v našom článku.

Čítaj viac

Zbohom falošní followeri, lajky a komentáre

Instagram prichádza s veľkým gumovaním falošných followerov, lajkov aj komentárov. Ako bude táto očista prebiehať? Čítaj viac

5 trikov, ako vymyslieť stovky nápadov na blog

Vedeli ste že za jednu minútu sa nahrá  až 400 hodín videí na YouTube, viac než 1200 príspevkov cez WordPress, 3 milióny príspevkov na Facebooku a takmer pol milióna tweetov? Pri takomto pretlaku musíte dbať na to, aby bol práve váš obsah jedinečný a zaujímavý pre vaše publikum. Tiež sa musíte postarať o to, aby potenciálne publikum váš obsah na presýtenom internete  vôbec našlo. V tomto článku si povieme pár užitočných tipov, ktoré vám pomôžu vymyslieť nápady na zaujímavý obsah. Čítaj viac

Úvod do Google Analytics – prezentácia

Chcete vedieť akú návštevnosť má váš web? Zaujíma vás, prečo ľudia, ktorí navštívili hlavnú stránku nenakupujú? Na tomto školení vás naučíme, čo hovoria a ako fungujú čarovné čísla v Google Analytics. Čítaj viac