Obsah webstránky alebo e-shopu optimalizovaný pre vyhľadávače

Chcete optimalizovať obsahu e-shopu alebo webstránk pre vyhľadávače? Základom lepšie optimalizovanej stránky je kvalitný, relevantný a aktuálny obsah. Ak chcete, aby bol obsah zaradený do výsledkov vyhľadávania a zobrazený na lepšej pozícii  v Google alebo inom vyhľadávači, je vhodné ho mať správne formátovaný v HTML. Využívajte bohatý obsah hlavne, čo sa týka rôznorodosti formátov, ktorý je správne označený a popísaný. Nezabúdajte na jeho distribúciu. Čítaj viac

Ako optimalizovať blog pre vyhľadávače v 7 jednoduchých krokoch

Písaním blogu ste strávili obrovské množstvo času, teraz je čas zverejniť ho. Váš blog však musí vyzerať atraktívne nielen pre čitateľa, ale aj pre vyhľadávače, ako je Google. Prinášame vám niekoľko povinných krokov pre optimalizáciu blogových príspevkov.

Čítaj viac

Prečo vám prvé miesto v Google nikto nezaručí, alebo ako rozoznať skúseného SEO konzultanta

SEO je špecifická služba, ktorej efektivitu nedokážete zmerať zo dňa na deň. Výsledky sa dostavia od štyroch mesiacov až za rok. Pokiaľ chcete vložiť vašu stránku do rúk profesionálneho SEO optimalizátora, je dôležité zvoliť si toho správneho. Ako ho rozoznať a na čo si dať pozor, sa dočítate v našom článku.

Čítaj viac

Ako správne napísať meta popis

Sú pre vás meta prvky stále veľkou neznámou? V našom článku sa dočítate, prečo sú meta titulky stále dôležité a ako ich písať správne. Plus niekoľko vzorových príkladov.

Čítaj viac

5 trikov, ako vymyslieť stovky nápadov na blog

Vedeli ste že za jednu minútu sa nahrá  až 400 hodín videí na YouTube, viac než 1200 príspevkov cez WordPress, 3 milióny príspevkov na Facebooku a takmer pol milióna tweetov? Pri takomto pretlaku musíte dbať na to, aby bol práve váš obsah jedinečný a zaujímavý pre vaše publikum. Tiež sa musíte postarať o to, aby potenciálne publikum váš obsah na presýtenom internete  vôbec našlo. V tomto článku si povieme pár užitočných tipov, ktoré vám pomôžu vymyslieť nápady na zaujímavý obsah. Čítaj viac

Ako na SEO, ak začínate predávať online

V tomto článku vám prinášame niekoľko odpovedí na základné otázky, ktoré si kladie takmer každý majiteľ alebo marketér internetového obchodu, ak začína predávať online a chce investovať  do SEO, teda optimalizácie pre vyhľadávače. Povieme si základné fakty o optimalizácií pre vyhľadávače a analýze kľúčových slov a dozviete sa, ako robiť SEO svojpomocne. Čítaj viac

Zlaté pravidlá SEO pre copywriterov

Usporiadaný a kvalitný webový obsah si vyžaduje určitý čas. On-page SEO je nielen potrebné, ale aj veľmi dôležité. Preto ak ste na vašej stránke, alebo e-shope zanedbali kvalitné texty, je načase, aby ste im začali venovať pozornosť. A pozor, teraz nebudeme hovoriť o základoch kreatívneho písania. Prinášame vám 5 tipov na excelentné SEO (nielen) pre copywriterov. Čítaj viac

Workshop SEO pre WordPress

Chcete so svojím WordPress webom preraziť aj bez väčších znalostí programovania? Workshop SEO pre WordPress vám pomôže optimalizovať web pre vyhľadávače a postúpiť v online svete. Čítaj viac

Ako efektívne rozložiť online marketingový rozpočet do 5000 € mesačne a prečo tvoriť hodnotu

V tomto blogu vám priblížime, ako si efektívnejšie rozložiť rôzne typy rozpočtov na marketing a čo sa v danom budgete oplatí robiť. Online marketingový mix nie je len PPC reklama cez AdWords alebo Facebook. Investovať do nich má zmysel, ak máte aj nejaký väčší rozpočet. Hlavne si dajte pozor, či máte v poriadku webstránku, inak to môžu byť vyhodené peniaze.

Čítaj viac

Workshop SEO pre copywriterov

Potrebujete na web texty, ktoré sú optimalizované pre vyhľadávače? Na workshope SEO pre copywriterov sa naučíte, ako spracovať obsah na stránke tak, aby ste sa v online vyhľadávaní posunuli vyššie. Čítaj viac