Prečo vám prvé miesto v Google nikto nezaručí, alebo ako rozoznať skúseného SEO konzultanta

SEO je špecifická služba, ktorej efektivitu nedokážete zmerať zo dňa na deň. Výsledky sa dostavia od štyroch mesiacov až za rok. Pokiaľ chcete vložiť vašu stránku do rúk profesionálneho SEO optimalizátora, je dôležité zvoliť si toho správneho. Ako ho rozoznať a na čo si dať pozor, sa dočítate v našom článku.

Čítaj viac

Ako správne napísať meta popis

Sú pre vás meta prvky stále veľkou neznámou? V našom článku sa dočítate, prečo sú meta titulky stále dôležité a ako ich písať správne. Plus niekoľko vzorových príkladov.

Čítaj viac

5 trikov, ako vymyslieť stovky nápadov na blog

Vedeli ste že za jednu minútu sa nahrá  až 400 hodín videí na YouTube, viac než 1200 príspevkov cez WordPress, 3 milióny príspevkov na Facebooku a takmer pol milióna tweetov? Pri takomto pretlaku musíte dbať na to, aby bol práve váš obsah jedinečný a zaujímavý pre vaše publikum. Tiež sa musíte postarať o to, aby potenciálne publikum váš obsah na presýtenom internete  vôbec našlo. V tomto článku si povieme pár užitočných tipov, ktoré vám pomôžu vymyslieť nápady na zaujímavý obsah. Čítaj viac

Ako na SEO, ak začínate predávať online

V tomto článku vám prinášame niekoľko odpovedí na základné otázky, ktoré si kladie takmer každý majiteľ alebo marketér internetového obchodu, ak začína predávať online a chce investovať  do SEO, teda optimalizácie pre vyhľadávače. Povieme si základné fakty o optimalizácií pre vyhľadávače a analýze kľúčových slov a dozviete sa, ako robiť SEO svojpomocne. Čítaj viac

Workshop SEO pre WordPress

Chcete so svojím WordPress webom preraziť aj bez väčších znalostí programovania? Workshop SEO pre WordPress vám pomôže optimalizovať web pre vyhľadávače a postúpiť v online svete. Čítaj viac

Ako efektívne rozložiť online marketingový rozpočet do 5000 € mesačne a prečo tvoriť hodnotu

V tomto blogu vám priblížime, ako si efektívnejšie rozložiť rôzne typy rozpočtov na marketing a čo sa v danom budgete oplatí robiť. Online marketingový mix nie je len PPC reklama cez AdWords alebo Facebook. Investovať do nich má zmysel, ak máte aj nejaký väčší rozpočet. Hlavne si dajte pozor, či máte v poriadku webstránku, inak to môžu byť vyhodené peniaze.

Čítaj viac

Workshop SEO pre copywriterov

Potrebujete na web texty, ktoré sú optimalizované pre vyhľadávače? Na workshope SEO pre copywriterov sa naučíte, ako spracovať obsah na stránke tak, aby ste sa v online vyhľadávaní posunuli vyššie. Čítaj viac

Ako sme zvýšili organickú návštevnosť eshopu za rok o 1430 %

So značkou Lulubee pracujeme od roku 2017. V priebehu jedného roka sa nám vďaka SEO aktivitám, obsahovému marketingu, práci s influencermi a interakciám na sociálnych sieťach podarilo zvýšiť organickú návštevnosť až o 1430 %. Dnes viac ako polovica všetkých nákupov v e-shope pochádza z organického vyhľadávania. V našej prípadovej štúdii sa dozviete, ako sa nám to podarilo.

Čítaj viac

Obsah webstránky optimalizovaný pre vyhľadávače

Základom lepšie optimalizovanej stránky je kvalitný, relevantný a aktuálny obsah. Ak chcete, aby bol obsah zaradený do výsledkov vyhľadávania Google alebo iného vyhľadávača je vhodné ho mať správne formátovaný v HTML. Flash, Java aplety alebo iný typ obsahu je väčšinou ignorovaný alebo menej hodnotný pre bota, ktorý prechádza cez váš web. Čítaj viac

Kľúčové SEO aktivity alebo čo zahŕňa optimalizácia pre vyhľadávače

Popíšeme si niektoré najčastejšie SEO aktivity, ktoré sú súčasťou procesu optimalizácie webstránky pre vyhľadávače. Ak chcete len zapnúť alebo jednorázovo nastaviť SEO, tak vám to veľmi nepomôže. Optimalizácia pre vyhľadávače je dlhodobá a pravidelná aktivita, ktorej sa nie je potrebné venovať ani na plný úväzok, ak to rozsah projektu nevyžaduje. Čítaj viac