Realizácia
Pri tvorbe jedinečnej identity sme sa inšpirovali podstatou Simply Tanzania Tours – hodnoty udržateľnosti, dobrodružstva a kultúrnej autentickosti. Logo malo vyjadriť autenticitu tanzánskej divočiny a prírody. Navrhli sme emblém v tvare písmena “T” symbolizujúci silu, dedičstvo a krásu tanzánskej krajiny. Použili sme farby inšpirované vlajkou Tanzánie – hlboké zelené a teplé oranžové tóny v kombinácii s čiernou, ktoré spolu vytvárajú prirodzenú identitu. Súčasťou identity boli farby, fonty, logo. Bez toho by sme s webdizajnom nevedeli efektívne začať a celkový proces by to spomalilo.
Webová stránka Simply Tanzania Tours mala byť vizuálne atraktívna a jednoduchá na orientáciu, optimalizovaná na získavanie dopytov z ponuky zájazdov. Pripravili sme ju na základe schváleného webdizajnu na mieru, po dôkladnom zvážení a našich skúsenostiach sme klientovi navrhli platformu WordPress. Stránka bola lokalizovaná v angličtine s možnosťou rozšírenia pre viac jazykových mutácií.
Pre budúcnosť je dôležitá možnosť jednoducho rozšíriť web do nemčiny, slovenčiny a iných jazykov. WordPress sme zvolili aj kvôli možnosti tvorby obsahu na blog a jednoduchého pridávania zájazdov. Web bol navrhnutý s jednoduchosťou, aby používatelia rýchlo našli, čo hľadajú. Implementovali sme jasné výzvy na akciu (CTA) pre dopyty vo formulároch a jednoduchú navigáciu. Súčasťou webu bol aj základný zber dát a nastavenie analytiky pre Metu a Google kampane, aby sme ich mohli vyhodnocovať. Automatizovali sme aj odpovede zákazníkom.
Keď projekt začína a ešte nemá dáta, potrebujeme ich nazbierať a na základe nich definovať komplexnejšiu stratégiu. Aj pre tento typ kampane na platformách Google a Meta sa vytvorila jednoduchá základná stratégia, v ktorej sa definovali kreatívy, texty a cielenie. Leady sme chceli získavať cez Meta Leads a potom klasicky cez dopyty na webstránke. Prvotné nastavenia bez dát robíme na základe iných projektov na danom trhu alebo v danom segmente, teda je lepšie mať adekvátnu skúsenosť. Najväčší problém prvotnej kampane bude rozpočet, kde odporúčané hodnoty na denný rozpočet na kampaň od Meta a Google nevieme splniť.
Vytvorili sme kreatívny koncept pre príspevky na sociálnych sieťach a navrhli strategický obsahový plán pre podporu kampaní. Cieľom bolo zabezpečiť, aby pri kontakte so značkou na sociálnych sieťach, ktorý vzišiel z leadov kampaní bola zjavná reprezentatívnosť a jasný vizuálny koncept.