Tvorba webstránky a identity + Google a Meta kampane, ktoré priniesli stovky leadov case study

Madviso Madviso
NAŠA ÚLOHA

Vytvorenie loga, webstránky a rozbehnutie marketingových aktivít na zber leadov

Výsledky

Logo a vizuálna identita
Web na mieru s webdizajnom
700+ leadov za 3 mesiace
8,30 € cena za lead
Simply Tanzania webstránka

Simply Tanzania Tour

O klientovi

Simply Tanzania webstránka

Cestovka Simply Tanzania Tour je výnimočným dielom práce dvoch šikovných Slovákov – Kataríny&Juraja Bystrických v spolupráci s Perfect Masasi, spoločnosťou so sídlom na Slovensku a v Tanzánii. Biznis na inom kontinente je často o neprebádaných vodách, o to viac je tu potrebné zapálenie pre vec a láska k poznávaniu a novým zážitkom.

Simply Tanzania Tour kladie dôraz na udržateľný a ekologický cestovný ruch a poskytuje zákazníkom autentické zážitky z prírody, kultúry a plážové dovolenky. Projekt potreboval na úvod základné služby z nášho portfólia, ako identitu, webdizajn, webstránku, počiatočné nastavenia a tvorbu online účtov. Následne sme mohli pripraviť návrh stratégie, štruktúru účtov, pripraviť kreatívy a texty pre kampane, ktoré sme následne formou launch kampane s cieľom získať dáta spustili.

ČO BOLO CIEĽOM

Ciele spolupráce

Tvorba vizuálnej identity a loga
Tvorba webovej stránky a jej obsahu
Správa sociálnych sietí a kampaní
Google kampane na zvýšenie povedomia o značke
Získanie zahraničných leadov na dopyt o zájazdoch

Zadanie

Cestovka nás oslovila so záujmom o získanie dopytujúcich pre ponuku zájazdov do Tanzánie. Zakladatelia uvažovali, čo všetko je potrebné urobiť, aby sa im toto podnikanie úspešne rozbehlo najmä na anglicky hovoriacich trhoch, a to pri obmedzenom rozpočte a zabehnutej konkurencii. Po prvotných rozhovoroch sme zistili, že neexistuje webstránka, ktorá by slúžila ako brána medzi cestovkou a potenciálnymi klientmi.

Projekt nemal nastavené sociálne siete, kde by sa komunikovala priamo ponuka tejto cestovky. Chýbala kreatívna identita či logo, ktoré by značku jednoznačne identifikovali a pridali jej unikátny štýl. Zo skúsenosti sme si uvedomili, že práve tieto funkcie môžu dopomôcť k splneniu zadania od majiteľov. Chceli získať leady pre obchodníkov a dopyty na zájazdy, ktoré sa v podstate robia na mieru.

Priali si otestovať, či bude záujem o ich výlety zo zahraničia. Prioritou pre nich mal byť UK a NL trh, avšak po počiatočnej analýze sme aj s ohľadom na relatívne nízky rozpočet na kampane (benchmarkom je trh) zostali u menej konkurenčného UK trhu.

Graf návštevnosť reklamné kampane Simply Tanzania Tour
Identita a kreatívny koncept Simply Tanzania Tour

Realizácia

Pri tvorbe jedinečnej identity sme sa inšpirovali podstatou Simply Tanzania Tours – hodnoty udržateľnosti, dobrodružstva a kultúrnej autentickosti. Logo malo vyjadriť autenticitu tanzánskej divočiny a prírody. Navrhli sme emblém v tvare písmena “T” symbolizujúci silu, dedičstvo a krásu tanzánskej krajiny. Použili sme farby inšpirované vlajkou Tanzánie – hlboké zelené a teplé oranžové tóny v kombinácii s čiernou, ktoré spolu vytvárajú prirodzenú identitu. Súčasťou identity boli farby, fonty, logo. Bez toho by sme s webdizajnom nevedeli efektívne začať a celkový proces by to spomalilo.

Webová stránka Simply Tanzania Tours mala byť vizuálne atraktívna a jednoduchá na orientáciu, optimalizovaná na získavanie dopytov z ponuky zájazdov. Pripravili sme ju na základe schváleného webdizajnu na mieru, po dôkladnom zvážení a našich skúsenostiach sme klientovi navrhli platformu WordPress. Stránka bola lokalizovaná v angličtine s možnosťou rozšírenia pre viac jazykových mutácií.

Pre budúcnosť je dôležitá možnosť jednoducho rozšíriť web do nemčiny, slovenčiny a iných jazykov. WordPress sme zvolili aj kvôli možnosti tvorby obsahu na blog a jednoduchého pridávania zájazdov. Web bol navrhnutý s jednoduchosťou, aby používatelia rýchlo našli, čo hľadajú. Implementovali sme jasné výzvy na akciu (CTA) pre dopyty vo formulároch a jednoduchú navigáciu. Súčasťou webu bol aj základný zber dát a nastavenie analytiky pre Metu a Google kampane, aby sme ich mohli vyhodnocovať. Automatizovali sme aj odpovede zákazníkom.

Keď projekt začína a ešte nemá dáta, potrebujeme ich nazbierať a na základe nich definovať komplexnejšiu stratégiu. Aj pre tento typ kampane na platformách Google a Meta sa vytvorila jednoduchá základná stratégia, v ktorej sa definovali kreatívy, texty a cielenie. Leady sme chceli získavať cez Meta Leads a potom klasicky cez dopyty na webstránke. Prvotné nastavenia bez dát robíme na základe iných projektov na danom trhu alebo v danom segmente, teda je lepšie mať adekvátnu skúsenosť. Najväčší problém prvotnej kampane bude rozpočet, kde odporúčané hodnoty na denný rozpočet na kampaň od Meta a Google nevieme splniť.

Vytvorili sme kreatívny koncept pre príspevky na sociálnych sieťach a navrhli strategický obsahový plán pre podporu kampaní. Cieľom bolo zabezpečiť, aby pri kontakte so značkou na sociálnych sieťach, ktorý vzišiel z leadov kampaní bola zjavná reprezentatívnosť a jasný vizuálny koncept.

Madviso zabezpečilo všetko potrebné pre spustenie projektu a realizáciu reklamných kampaní podľa požiadaviek.

Výsledky našej práce

Po nasadení a priebežnej optimalizácii kampaní cez Google a Meta sa nám podarilo za prvé dva mesiace získať vyše 100 leadov na webstránke a vyše 150 leadov cez Meta Leads Center. Počas druhej časti priebehu kampane sme získali vyše 300 leadov cez Meta Leads a vyše 120 leadov na webstránke, kde ľudia dopytovali konkrétne termíny z ponuky a napísali aj to čo chcú vidieť.

Formuláre na webstránke a na Mete boli spracované s poliami, ktoré mali jasnejšie definovať potreby dopytu, aby obchodný zástupca vedel ihneď poslať cenovú ponuku. V segmente cestovného ruchu je nevyhnutné poslať ponuku v ten moment, ako príde dopyt, inak hrozí riziko odchodu zákazníka ku konkurencii., Tá je v tomto segmente omnoho silnejšia a disponuje okrem kvalitných referencií, množstva odporúčaní aj veľkými rozpočtami na všetky reklamnu. S našim rozpočtom sme priniesli na web za 4 mesiace 5266 užívateľov a konverzná miera webstránky bola 2,86 %.

V rámci Meta Ads pri kľúčovom výkonnostnom identifikátore – lead – sme dosiahli cenu za získanie jedného leadu 8,30 €, ale časť rozpočtu išla aj na podporu obsahu a nielen na akvizičné kampane. Celkovo nás kampaň, ktorá sme realizovali pozitívne prekvapila vzhľadom na konkurenčný segment a drahší trh.

VÝSLEDKY SPOLUPRÁCE

Čo sme dosiahli

700+ leadov za 3 mesiace

V krátkom čase sa o značke dozvedelo množstvo ľudí a jej dôveryhodnosť a rozpoznateľnosť vytrvalo stúpala.

5000+ užívateľov za 4 mesiace

Nová webstránka sa stala značne navštevovanou aj napriek zabehnutej silnej konkurencii.

Miera konverzie webstránky 2,86 %

Vzhľadom na jedinečnosť každého zájazdu a špecifických zákazníkov sme dosiahli výrazný počet akcií vykonaných na webe.

Jedinečná identita a logo

Simply Tanzania Tour je už na trhu ľahko rozpoznateľná vďaka novému logu a jasnej identite, ktorá má za úlohu budovať vzťah k značke.

Madviso

Môže sa vám tiež páčiť

Iné case studies

Všetky referencie

Kontakt

Zaujali vás naše služby?

Máte otázky, záujem o úvodnú konzultáciu či cenovú ponuku? Radi vás privítame u nás v kancelárii na Leškove 8, alebo si dohodneme stretnutie online.

Prvá konzultácia je zadarmo.

Kontaktujte nás