Ako na efektívne a predajné Black Friday reklamné kampane?

Madviso Madviso

Black Friday je deň, ktorý pozná takmer každý, a pre mnohých je to najočakávanejšia nákupná udalosť roka. Nie je to ale významný deň len pre spotrebiteľov, ktorí majú možnosť nakúpiť tovar za najlepšie ceny v roku, ale tiež pre podnikateľov a ich marketingových asistentov, ktorí rok čo rok stoja pred výzvou vymyslieť, pripraviť a vytvoriť pútavé reklamné kampane, ktoré nielen zaujmú, ale tiež prinesú očakávané obchodné výsledky.

Práve preto predstavuje Black Friday pre podnikateľov jednu z najväčších príležitosti v roku na zvýšenie predaja a získanie nových zákazníkov. Pre tvorbu naozaj efektívnych Black Friday kampaní je nevyhnutné ich precízne plánovanie, kreatívne nápady, správne zacielenie a strategické a efektívne využitie dostupných komunikačných kanálov.

V tomto článku sa dozviete, aké reklamné prvky by ste mali využívať počas Black Friday, aby boli vaše reklamné kampane efektívne a vaše príjmy vďaka nim rástli. Zhrnuli sme pre vás, ktoré trendy v reklamách boli v roku 2024 najpoužívanejšie a najúčinnejšie, ale aj klasické marketingové stratégie, ktoré by ste nemali zabudnúť zakomponovať do vašej Black Friday kampane.

Black Friday ako skvelá príležitosť na zvýšenie predaja

V prvom rade, každý podnikateľ by mal pochopiť, prečo je Black Friday u zákazníkov taký obľúbený a úspešný. Samozrejme, predovšetkým ide o zľavy. Veľa zliav. Ľudia milujú zľavy kvôli pocitu nadobudnutia niečoho, čoho hodnota prevyšuje hodnotu peňazí, ktorú za danú vec zaplatili. Tento deň zároveň využíva aj stratégiu zvanú FOMO (Fear of Missing Out), teda strach z premeškania, pretože všetky tieto zľavy sú časovo obmedzené na jeden deň, čo je naozaj krátka doba. Pocit časovej naliehavosti vedie spotrebiteľov k rýchlejšiemu konaniu vďaka impulzívnym nákupným rozhodnutiam priaznivým pre predajcov. To všetko ďalej umocňuje aj fakt, že tento deň pripadá na koniec novembra, teda v období roka, ktoré už môžeme nazývať predvianočným.

Black Friday kampane

Okrem toho je podstatným a vplyvným faktorom aj sociálny vplyv. Black Friday sa v posledných rokoch z každoročne očakávanej nákupnej udalosti pretransformoval na spoločenský fenomén čo ľudí, často aj podvedome, motivuje ešte viac využiť benefity tohto dňa. Už iba spoločné návštevy obchodných centier s priateľmi považované skôr za spoločenskú interakciu, než za nákupnú akciu, zvyšujú pravdepodobnosť neplánovaných a impulzívnych nákupov u ľudí, ktorí nemali v pláne nakúpiť.

Toto je len časť z dôvodov, prečo je Black Friday u spotrebiteľov taký úspešný. My vám prinášame aj ďalšie tipy, ako čo najviac zefektívniť vaše Black Friday kampane. Pozrite si prehľad trendov a stratégii, ktoré sa pri tvorbe Black Friday kampaní určite oplatí využiť.

Ktoré reklamné prvky sú tie najúčinnejšie?

  • FOMO (Fear of Missing Out)
  • Viacformátové reklamy a rôzne platformy
  • Spolupráca s influencermi a osobnosťami
  • User Generated Content (UGC) a Employee Generated Content (EGC)
  • Interaktivita a exkluzivita
  • Personalizácia a retargeting
  • Zaručenie pohodlia a dôveryhodnosti
  • Optimalizácia času (Dayparting)
  • Kreatívne spracovanie

FOMO – posilnite časovú naliehavosť Black Friday dňa

Black Friday je udalosť, ktorá je sama o sebe založená na princípe FOMO. Táto marketingová stratégia zdôrazňuje časovú obmedzenosť výhodnej ponuky ako je zľava alebo iný benefit. Je založená na využití psychologických poznatkov o tom, že ľudia majú tendenciu konať rýchlo a impulzívne, pokiaľ sú vystavení časovo limitovanej ponuke.

Aj keď si zákazníci väčšinou uvedomujú, že Black Friday trvá len jeden deň, čo samo o sebe vytvára pocit časovej obmedzenosti, niektorí podnikatelia zľavy častokrát predlžujú, čím sa efekt časovej urgentnosti môže znižovať. Tento dojem je však možné posilniť použitím určitých prvkov.

Časovače a odpočítavadlá

Jedným zo spôsobov, ako môžete ešte viac posilniť pocit urgentnosti vykonať nákup, je zdôraznenie časového obmedzenia. Ideálne je pridať na webovú stránku (resp. podstránku webu venovanú akciám Black Friday) dynamický prvok v podobe odpočítavacieho časovača, ktorý jasne zobrazuje, koľko času ešte zostáva do konca akcie. Tento vizuálny prvok zvyšuje pocit naliehavosti a motivuje zákazníkov k rýchlejšiemu rozhodnutiu, pretože časový limit je konkrétny a neodvratný.

Reklama značky Dermacol na Black Friday s odpočítavaním času

Urgentné frázy

Ďalším účinným spôsobom zvýraznenia časovej obmedzenosti sú urgentné frázy. Sú to výrazy ako “Len dnes”, “Iba do vypredania zásob” alebo “Iba do polnoci”. Rovnako ako odpočet času, aj tieto frázy dokážu vyvolať pocit naliehavosti a priviesť spotrebiteľa k rýchlejšiemu rozhodnutiu.

Urgentné frázy je možné použiť pri komunikácii akýmkoľvek spôsobom – na webe, v emaili či v rámci samotnej vizuálnej kreatívy kampane. Pri takýchto frázach by sa určite malo nachádzať aj tlačidlo vyzývajúce k akcii, ktoré zároveň umožňuje vykonať nákup rýchlo a priamo. Zákazník sa tak ocitne priamo v e-shope a bude mať menej času na zmenu svojho rozhodnutia nakúpiť.

Použitie urgentných fráz v Black Friday reklamnej kampani značky EMI

Zľavové kódy

Aj trend posledných rokov v podobe zľavových kódov patrí k stratégii FOMO, ktorá sa spolieha na vyvolanie strachu z premeškania výhod. Značky väčšinou využívajú túto taktiku v kombinácii s inými prvkami, napríklad v email marketingu a retargetingu ako personalizovanú výhodu, čo taktiež dodáva pocit exkluzivity. Vo všeobecnosti však radíme tento prvok k stratégii FOMO, pretože na tomto princípe je postavená stratégia zľavových kódov, ktoré bývajú spravidla časovo obmedzené.

Vytvorte reklamný formát pre každú platformu

Počas Black Friday sa naskytá možnosť osloviť čo najširšie spektrum zákazníkov, preto je ideálne prispôsobiť reklamné kampane na Black Friday všetkým komunikačným kanálom, ktoré plánujete využiť. Pri tomto kroku je potrebné veľmi precízne plánovanie, analyzovanie možností a cieľových skupín, aby bola kampaň čo najúčinnejšia.

Najdôležitejší je výber komunikačných kanálov

Výber platforiem na inzerciu Black Friday kampane je kľúčový krok, od ktorého sa ďalej odvíja akákoľvek ďalšia práca na reklamnej kampani – vymýšľanie tém aj typu obsahu, výber formátov reklamy ako aj samotná tvorba kreatív.

Pri výbere komunikačných kanálov na Black Friday kampaň je potrebné brať do úvahy napríklad aj to, kde vaša cieľová skupina trávi najviac času a kde sú najväčšie šance na dosiahnutie konverzií. V tomto prípade sa často vyplatí zamerať na platformy ako Facebook, Instagram či Google, ktoré sú obľúbené počas nákupného šialenstva a umožňujú efektívne zacieliť na spotrebiteľov s konkrétnymi nákupnými úmyslami.

Nezabúdajte však na to, že aj tieto platformy majú svoju cieľovku. Každá z nich oslovuje rôzne skupiny s vlastnými špecifikami, preto je dôležité zvážiť, ktoré platformy najlepšie zodpovedajú charakteristikám vašej cieľovej skupiny. Ak ale stále neviete, čím sa riadiť pri výbere sociálnych sietí vhodných na komunikáciu so zákazníkmi a inzerciu reklám, pomôže vám náš článok o sociálnych sieťach vhodných pre biznis.

Rôzne platformy, rôzne formáty

Zároveň je dôležité vybrať také formáty, ktoré budú vami vybrané platformy podporovať . Inak povedané, je potrebné prispôsobiť formát reklamy rôznym platformám tak, aby ho konkrétna platforma bez problémov zobrazila.

Napríklad dynamické reklamy vo forme carouselu budú podporované na Facebooku, ale aj Instagrame. Akčné bannery budú efektne umiestnené na weboch a textové reklamy v inzercii vyhľadávača Google. Pre platformu YouTube vytvoríte promo videá horizontálneho formátu, zatiaľ čo na Instagram Stories a do Reels sú naopak vhodné vertikálne videa, ktoré zodpovedajú formátu platformy a poskytujú tak lepší používateľský zážitok.

Použitie rôznorodých formátov v Black Friday reklamnej kampani značky Nebbia

Spolupráca s influencermi a osobnosťami

Účinnosť využitia influencerov a známych osobností v reklame je nespochybniteľná a inak tomu nie je ani počas Black Friday. Ich vplyv na spotrebiteľov je naozaj obrovský, pretože ich sledovatelia, alebo aspoň časť z nich, predstavuje samostatnú angažovanú cieľovú skupinu. To znamená, že pokiaľ influencer používa produkt, ktorý je v súlade s jeho hodnotami a životným štýlom, jeho sledovatelia, ktorí majú podobné záujmy, budú pravdepodobne patriť do cieľovej skupiny tiež. Takto sú známe osobnosti schopné komunikovať autenticky, a zvyšujú dôveryhodnosť značky. Okrem toho, propagáciou produktov alebo služieb prostredníctvom influencerov vytvoríte pridanú hodnotu v podobe príbehov, osobných skúseností, praktických ukážok alebo tipov na použitie.

Pri spolupráci s influencermi je dôležité rozlišovať medzi makro a mikro influencermi. Makroinfluenceri, ktorí majú stovky tisícov až milióny sledovateľov, sú skvelí na zvýšenie povedomia o značke a jej rýchle rozšírenie na širšie publikum. Ideálne sa hodia pre produkty, ktoré sa chcú dostať k masovému trhu a zapôsobiť na veľkú skupinu ľudí.

Naopak, mikroinfluenceri, ktorí majú od 10 000 do 100 000 sledovateľov, ponúkajú výhodu v podobe vyššej miery angažovanosti a autenticity. Ich odporúčania sú často viac presvedčivé, pretože ich sledovatelia cítia silnejšie osobné spojenie. Títo influenceri sú ideálni pre značky, ktoré chcú cieliť na konkrétne skupiny ľudí, či už ide o určité záujmy, regióny alebo produkty. Pri výbere influencera je preto dôležité zvážiť nielen veľkosť jeho publika, ale aj to, čomu sa venuje. Influencera by sme mali vybrať podľa toho, či jeho záujmy a obsah rezonujú s hodnotami a predmetom podnikania značky, aby bol výber čo najrelevantnejší pre cieľovú skupinu.

Kristína Svarinská v reklame pre Notino

UGC & EGC: Tvorte pre zákazníkov autentický a trendový obsah

Obsah typu UGC (User Generated Content), a ponovom aj obľúbený trend EGC (Employee Generated Content), sa posledné roky teší veľkej obľube nielen u podnikateľov a marketérov ako účinný nástroj oslovenia publika, predstavenia produktu a zvyšovania povedomia o značke, ale pri zaujímavom a kreatívnom spracovaní je veľmi populárny aj u samotných používateľov.

UGC je fenomén, ktorý vznikol akosi prirodzene, ruka v ruke s postupnou popularizáciou sociálnych sietí. Vznikol ako spôsob zdieľania používateľských skúseností, a pôvodne vytváraný bez akýchkoľvek komerčných zámerov sa rýchlo stal obľúbeným najmä vďaka svojej autenticite a dôveryhodnosti. Faktom je, že ľudia sa radšej spoľahnú na skúsenosť iného používateľa než na odporúčanie samotných značiek. Preto, keď sa v marketingovom priemysle prejavil potenciál tohto typu obsahu, značky začali UGC cielene využívať v marketingových kampaniach ako efektívny spôsob budovania vzťahov so zákazníkmi. Jeho využitie počas intenzívnych nákupných období, ako je Black Friday, je tak veľmi správnym krokom.

UGC reklamné videa počas Black Friday

EGC vzniká, keď zamestnanci firmy vytvárajú obsah, ktorý odráža hodnoty, firemnú kultúru a osobnosť spoločnosti. Tento obsah môže zahŕňať príspevky o pracovných skúsenostiach, interných iniciatívach, alebo aj náhľady do zákulisia života v spoločnosti, ktoré sú často podané humorne, čo ho robí ešte zábavnejším a obľúbenejším. Keďže tento typ obsahu pochádza priamo z prostredia podniku, pomáha tým vytvárať silnejšie spojenie medzi potenciálnym zákazníkom a značkou a jej hodnotami.

Aj napriek tomu, že EGC sa využíva skôr na prehĺbenie povedomia a vzťahov s komunitou, jeho využitie počas Black Friday vám môže pomôcť odlíšiť sa v chaotickom záplave konkurenčných reklamných kampaní. Zamestnanci môžu vytvárať videá alebo príspevky zo zákulisia, ktoré môžu vyplývať z prípravy na Black Friday, napríklad balenie objednávok, príprava cenoviek alebo dekorovanie a príprava predajne na Black Friday. Takýto obsah zo strany značky pôsobí autenticky, dôveryhodne a ľudsky, čo môže pôsobiť sympaticky a atraktívne, a tak ovplyvňovať nákupné rozhodnutia. Okrem toho so sebou prináša niekoľko ďalších výhod aj mimo Black Friday. Je nákladovo výhodný, zlepšuje reputáciu značky a taktiež môže byť efektívnym nástrojom aj pri employer brandingu, kedy môže firma zapôsobiť ako zamestnávateľ na potenciálnych budúcich zamestnancov.

Interaktivita a exkluzivita pre pocit výnimočnosti

Interaktívne kampane sú skvelým spôsobom, ako zaujať zákazníka, zahrnúť ho do procesu rozhodovania zábavným spôsobom a vytvoriť preňho pozitívny a zapamätateľný zážitok z nakupovania. Môže ísť o rôzne súťaže na sociálnych sieťach, mini hry, kde je možné vyhrať zľavový kupón alebo napríklad pop-up okno s kolesom šťastia, kde si zákazník vytočí svoju zľavu alebo darček. Takéto aktivity nielen že podporujú predaj, ale tiež budujú vzťah zákazníka so značkou a robia ju ľahšie zapamätateľnou. Túto taktiku využil tento rok napríklad Zľavomat.sk, ktorý na svojom webe ponúkal možnosť vytočiť si na kolese šťastia nové zľavy každý deň.

Zľavomat využíva interaktívne reklamné prvky

Exkluzivita je ďalším účinným nástrojom pri budovaní vzťahov so zákazníkmi a motivácii k nákupu. Predstavuje také ponuky alebo benefity, vďaka ktorým sa zákazník cíti výnimočne, čo zvyšuje jeho motiváciu k akcii v podobe nákupu alebo registrácie medzi odberateľov. Ponuky, ktoré vytvárajú dojem, že sú dostupné len pre vybranú skupinu ľudí dávajú zákazníkom pocit privilégií a výnimočnosti. Patria sem rôzne darčeky k objednávkam, ako napríklad malý produkt zdarma, akcia 1+1 alebo zľavový kupón na ďalší nákup, doprava zdarma nad určitú sumu, prípadne väčšie zľavy alebo limitované produkty pre registrovaných zákazníkov.

Využitie princípu exkluzivity vo vašom marketingu nielenže podporuje okamžitý predaj, ale zároveň posilňuje vzťah medzi značkou a zákazníkom. Tento prvok je obzvlášť účinný pri udalostiach ako je Black Friday, kedy medzi značkami prebieha obrovský konkurenčný boj. Počas Black Friday kampaní môžu značky vytvárať vlastné špeciálne ponuky vzbudzujúce pocit exkluzivity, cielené priamo na svojich zákazníkov. Môžu ponúkať Flash Sales ponuky pre vybraných zákazníkov alebo extra zľavy počas špecifických hodín ako Golden Hour, tajné zľavy pre verných či registrovaných zákazníkov, exkluzívne produkty dostupné len počas tohto obdobia, alebo balíčky produktov za skvelé ceny dostupné len počas Black Friday.

Dermacol a Lara Bags mali pre svojich zákazníkov exkluzívne ponuky

Cieľte do minulosti: Remarketing, retargeting a email marketing

Remarketing je pojem hovoriací o cielení kampaní na zákazníkov, ktorí už v minulosti prejavili záujem o určité produkty a služby. Pokiaľ v minulosti u vás už aj nakúpili, hovoríme o retargetingu. Pre takýchto zákazníkov sú určené marketingové stratégie remarketingu a retargetingu, teda opätovného cielenia reklám na už oslovených zákazníkov. Týmto spôsobom sa im zobrazujú reklamy na produkty, ktoré ich už v minulosti zaujali, čo zvyšuje šance na vykonanie nákupu alebo inej konverzie ako je napríklad registrácia na odber alebo preklik na e-shop. Využitie tejto stratégie počas Black Friday zvyšuje šance na predaj v obrovskej miere.

Email marketing funguje na rovnakom princípe a v podstate je súčasťou stratégie remarketingu či retargetingu, keďže zákazníci vám už poskytli svoje emailové adresy. Výhodou email marketingu je priama komunikácia s konkrétnymi zákazníkmi, čo pôsobí osobnejšie a vzbudzuje dôveru. Počas Black Friday sa dá email marketing skvelo využiť na posielanie personalizovaných ponúk na produkty, ktoré ich mohli zaujať na základe ich predchádzajúcej aktivity, odosielanie pripomienok o akciách, ale aj o ich časovom obmedzení (prvok FOMO). Týmto sa zvyšuje pravdepodobnosť na dokončenie nákupu.

Email marketing značiek Onenergy, Santini a EMI

Záruka pohodlia a dôveryhodnosti

Rozhodnutie vykonať nákup u zákazníka často podporuje to, keď má pocit, že značka poskytuje pohodlie a bezpečie. Tie sa týkajú predovšetkým rýchlej a bezpečnej dopravy, jednoduchého procesu vrátenia a reklamácie tovaru, a tiež transparentnosti o stave zásielky. Dôveru môžu podporovať aj informácie o zárukách, garantované doručenie do určitého dátumu ale garancia vrátenia peňazí pri nespokojnosti.

Tento bod je silno ovplyvnený aj samotnou komunikáciou so zákazníkmi, napríklad prostredníctvom sociálnych sieti, emailom alebo pri procese reklamácie, keďže zákazníci očakávajú proklientský a férový prístup. Účinné sú napríklad výzvy na komunikáciu v prípade problémov a nejasností, najčastejšie komunikované pri vytvorení objednávok alebo pri email marketingu, ktoré u zákazníka vzbudzujú pocit bezpečného nakupovania a starostlivosti zo strany značky. E-shopy tiež zvyknú zverejňovať na svojom webe rôzne odznaky spoľahlivosti, spokojnosti zákazníkov alebo odznaky udržateľnosti a zodpovedného podnikania, čo sú aspekty, na ktoré dbá čoraz viac spotrebiteľov.

Dôveryhodný dojem značiek Santini a Alza

Využitie prvkov podporujúcich tieto aspekty značky počas Black Friday je logickým krokom. Ľudia nemajú radi preplnené obchody a chaos naokolo zapríčinený vysokými zľavami. Preto veľa zákazníkov uprednostní online nákupy, ktoré znamenajú komfort. Ak k tomu značka ponúka garancie ako rýchle doručenie a reklamáciu, bezproblémové vrátenie tovaru alebo vrátenie peňazí, je to ďalším krokom k úspešnej Black Friday kampaní.

Dayparting: Optimalizujte kampane na základe času

Dayparting je technika založená na cielení určitých reklám v určitom čase počas dňa, a to na základe štatistických dát aktivity a správania vašej cieľovej skupiny. Inak povedané, ide o časovú optimalizáciu reklám a kampaní tak, aby sa vašim zákazníkom zobrazovali práve v tom čase, kedy najviac inklinujú k nákupu alebo inej požadovanej aktivite. Tým, že oslovíte správnych ľudí v správnom čase sa zvyšuje efektivita kampaní, maximalizujú sa konverzie, a zároveň sa znižujú náklady na zobrazenia. Napríklad, e-maily je najlepšie posielať ráno, keď sú ľudia ešte čerství a pripravení na nákupy, zatiaľ čo reklamy na sociálnych sieťach môžu byť účinné vo večerných hodinách, keď sú zákazníci doma a relaxujú. Prispôsobením sa časovým vzorcom zákazníkov môžete maximalizovať ich aktivitu a angažovanosť voči vašej značke.

Okrem toho je dôležité zamerať sa na „prime time“, čo je obdobie, kedy je vaša cieľová skupina najaktívnejšia, a tento čas využiť na vytvorenie last minute ponuky. Aj v tomto prípade je dobrou voľbou využiť časové obmedzenie, napríklad jednu hodinu dňa ako Golden Hour (v tomto prípade v čase prime-time) pri Black Friday Flash Sales. Zákazníci tak môžu práve počas jednej hodiny, kedy je ich aktivita najvyššia, získať extra zľavy, darčeky alebo iné výhody, čo ich motivuje k nákupu. Správne využitie daypartingu teda pomáha nielen efektívnejšie zasiahnuť cieľovú skupinu, ale aj optimalizovať marketingové náklady a zvyšovať predaje aj počas Black Friday.

Zákazníci bývajú najaktívnejší v určitých časoch dňa

Kreatívne spracovanie púta pozornosť aj predáva

Tento bod sa zameriava na celkový vizuálny a kreatívny prístup k reklamnej kampani. Správne zvolený a kreatívne spracovaný reklamný obsah ovplyvňuje úspech kampane veľmi výrazne, pretože prvotné zaujatie zákazníka je rozhodujúce pre jeho ďalšie kroky, ako je kliknutie na reklamu alebo uvažovanie o nákupe produktu. Aj keď samotná kreatíva reklamy, ako aj kreativita marketéra či estetické preferencie zákazníka sú veľmi individuálne, my vám prinášame tipy na reklamné prvky, na ktoré by ste nemali zabudnúť počas tvorby vašej Black Friday kampane.

Vizuálne pútavé prvky

Používanie atraktívnych vizuálov, farebných bannerov, animácii alebo pestrých tlačidiel s výzvou k akcii – to všetko patrí ku kreatívnemu spracovaniu vizuálnych prvkov v reklame. Pri udalosti akou je Black Friday je, by mala každá kreatíva, či už ide o sponzorovaný príspevok, video, webový banner alebo článok, jasne a vizuálne výrazne komunikovať prebiehajúce zľavy. Táto informácia by sa určite mala nachádzať aj na vašom webe, prípadne aspoň na Black Friday Offer page, teda vstupnej stránke na web venovanej udalosti Black Friday. Je dôležité, aby kreatíva vystihovala identitu značky, odrážala jej spôsob komunikácie a bola dostatočne originálna a atraktívna, aby vynikla medzi ponukami konkurencie.

Vhodnými pútajúcimi prvkami sú veľké nápisy uložené v hornej časti vizuálu, v ideálnom prípade vo farbe kontrastnej k pozadiu. Efektívnymi farbami sú napríklad žltá a červená, no ich použitie nie je nevyhnutné, a značky by sa určite mali držať farieb, ktoré ladia s ich identitou a komunikáciou.

Využitie vizuálne pútavých prvkov v reklamných kampaniach

Aj pri kreatívnej časti tvorby kampane však treba dbať na určité pravidlá. V tomto prípade je to využívanie grafických princípov pri tvorbe grafík, kompozičných pravidiel pri tvorbe foto a video obsahu, a princípy copywritingu pri textovom obsahu. Pri nedodržaní základných pravidiel môže mať totiž vaša kreatíva práve opačný efekt, než aký ste očakávali a požadovali.

Viacero kreatív a A/B testovanie

Príprava viacerých variantov kreatív a ich následné testovanie je skvelým spôsobom, ako zistiť, čo na vašich zákazníkov pôsobí najlepšie. Samozrejme, vytvárať stále niekoľko verzií reklám môže byť náročné nie len časovo, ale aj finančne, preto nie je nevyhnutné túto stratégiu využívať pri každej kampani. Kľúčové je otestovať aspoň raz, čo na vašich zákazníkov funguje, a týmito poznatkami pokryť určité časové obdobie v rámci tvorby reklám. Po uplynutí tohto obdobia je vhodné testovanie zopakovať.

Dedoles využíva v rámci Black Friday kampane viacero kreatív

Efektívne Black Friday kampane každý rok

Tipy na marketingové stratégie a účinné reklamné kampane roku 2024 sme si predstavili v tomto článku. Netreba ale zabúdať na to, že marketingové odvetvie je veľmi dynamické, rýchlo sa meniace, a to čo platí dnes, už o rok platiť nemusí. Ak chcete udržať svoju značku konkurencieschopnou a úspešnou, mali by ste mať prehľad v novinkách zo sveta reklamy, trendoch a marketingových stratégiách, ktoré sú efektívne v aktuálnom čase, a týmto požiadavkám aj prispôsobovať svoju komunikáciu a kampane.

 

BLOG

Podobné články

Kontakt

Zaujali vás naše služby?

Máte otázky, záujem o úvodnú konzultáciu či cenovú ponuku? Radi vás privítame u nás v kancelárii na Leškove 8, alebo si dohodneme stretnutie online.

Prvá konzultácia je zadarmo.

Kontaktujte nás