Tento krátky blog bude o tom, čo prinesie školenie na sociálne siete v oblasti správy reklamných kampaní a ako to môže firme či jednotlivcovi pomôcť. Na marketingové školenia, ktoré organizujeme primárne pre firmy ľudia chodia a nie vždy si vyberú to správne školenie vhodné pre ich projekt.
Marketingové školenia sú potrebné kvôli dynamike v celej oblasti, aby ste vždy mali tie najnovšie informácie z oblasti, ktoré pomôžu vášmu podnikaniu. Reklamy na sociálnych sieťach sú bežnou súčasťou marketingového a mediálneho mixu a pre ich efektívne cielenie je pre majiteľa biznisu potrebné poznať základy ako to celé funguje a pre marketéra zase technické detaily a novinky, ktoré sú často v Meta Business inovované. Reklamné kampane podporujú predaj vašich produktov a služieb, a zároveň pomáhajú zviditeľniť vašu značku pred tým správnym publikom, preto je ideálne, aby ste len „neboostovali“ alebo „neplatili za likes“. Reklamy by mali byť kombinované s kvalitným obsahom na profiloch Facebook, Instagram, Threads a iných profiloch aj mimo Meta. Vďaka čomu prinesú viac interakcií s vašimi zákazníkmi a tiež budujú vzájomný vzťah.
Na školení pre sociálne siete na tému správa reklamných kampaní cez Meta Business získate rôzne odpovede na otázky:
- Čo potrebujeme pre efektívnu správu kampaní cez sociálne siete?
- Ako si zadefinovať publiká?
- Ako správne spravovať reklamy?
- Ako nastaviť kvalitnú stratégiu?
- Ako pripraviť remarketingovú kampaň?
Na našom intenzívnom workshope vás naučíme ako tvoriť retargetingové kampane a ako ich nastaviť efektívne. Povieme si tiež ako analyzovať výsledky kampane. Samozrejme nestačí len školenie. Potrebujete mesiace a roky správy kampaní, aby ste nadobudli adekvátne pracktické znalosti. Preto je dobré školenie kombinovať s konzultáciami alebo auditmi stavu, kde dostanete aktuálny feedback k stavu vášho účtu a bežiacich kampaní. Vybudujte si na sociálnej sieti silnú komunitu a naplňte svoje marketingové a obchodné ciele pomocou efektívnej reklamy.
Prečo ísť na školenie sociálne siete reklamné kampane?
Častým rozhodnutím je rozšíriť si aktuálne vedomosti, prejsť si po audite aktuálne nastavenie kampaní zo skúsenými odborníkmi s rokmi skúseností, naučite sa niečo nové a iné motivácie. Dôvodov je naozaj veľa, ale určite vzdelávanie a osobnostný rozvoj v akejkoľvek oblasti nie je straténý čas.
Čo sa na workshope naučíte:
- Facebook Business Manager – nastavenie a správa účtu,
- vytváranie a efektívna správa reklamných kampaní,
- ako správe zadeifnovať štruktúru kampaní, reklamných setov a reklám,
- typy cielenia reklám a rozdelenie budgetu,
- dynamický a statický retargeting na Facebooku – nastavenie a správa,
- pravidlá tvorby reklamy a príprava z hľadiska obsahu (texty, formáty obrázkov)
- ako správne cieliť reklamy, používanie publík,
- nastavenie reklamného účtu a fakturácie,
- základ vyhodnocovania (analýza a štatistika) reklamných kampaní vo Facebook Analytics a Google Anaytics,
- a iné.