Zadanie
Spoločnosť Weiss Projekt Management nás oslovila s cieľom podporiť ich rast a zefektívniť marketingové aktivity. Na základe ich potrieb sme si dali za úlohu niekoľko kľúčových cieľov, ktoré zahŕňali tvorbu webovej stránky, vizuálnu identitu, reklamné kampane a analytiku.
Prvým krokom bolo vytvorenie funkčnej webovej stránky, ktorá by pomohla firme získavať nových zákazníkov a obchodných partnerov. To zahŕňalo návrh a naprogramovanie novej webovej stránky, ktorá by mala nielen funkčne a vizuálne zodpovedať moderným trendom, ale aj pôsobiť dôveryhodne a profesionálne, aby oslovila potenciálnychuchádzačov o pracovné príležitosti. Zároveň bolo naším cieľom optimalizovať web aj pre mobilné zariadenia, pretože tento aspekt je nevyhnutný pre zlepšenie užívateľskej skúsenosti za účelom dosiahnuť vyššiu konverznú mieru.
Ďalším dôležitým bodom bolo vytvorenie novej, pútavejšej a dôveryhodnejšej vizuálnej identity, webdizajnu a loga, ktoré by odrážali hodnoty spoločnosti a jej zameranie na kvalitné pracovné príležitosti v oblasti stavebníctva a priemyslu. Súčasťou zadania bolo aj nastavenie analytických nástrojov ako Google Analytics pre zber a vyhodnocovanie dát, čo umožnilo efektívne meranie výkonu webovej stránky a marketingových kampaní. Nastaviť analytiku a meranie konverzií tak, aby sme vedeli vyhodnotiť priebežne výsledky kampaní na webe a v reklamných účtoch.
Na sociálnych sieťach sme si dali za cieľ nastaviť profily prostredníctvom Meta Business Suite, vykonať detailnú analýzu ich výkonnosti a pripraviť efektívnu stratégiu pre reklamné kampane na Google a Meta. Cieľom bolo nielen efektívne zacielenie, ale aj zvýšenie angažovanosti a interakcie s relevantnou cieľovou skupinou. Na tento účel sme vytvorili návrh kreatívneho konceptu pre sociálne siete a obsahový plán na LinkedIn, Instagram a Facebook, ktorý mal podporiť výsledky kampaní. Tieto aktivity, spojené so zabezpečením efektívnej online komunikácie cez Meta kampane, nám umožnili získať nové dopyty od záujemcov o zákazky a projekty v Nemecku a Rakúsku.
Našou úlohou bude pripraviť priestor na expanziu do ďalších krajín, s možnosťou rozšírenia na portál pre B2B partnerov v Nemecku a Rakúsku. Zameriame sa na získanie kvalitných leadov na základe konkrétnych dopytov o zákazky v Nemecku a Rakúsku, čo bude jedným z hlavných cieľov našich marketingových aktivít.
Okrem toho budeme spravovať sociálne siete a vytvárať kreatívy, aby sme zaujali cieľovú skupinu, podporili výsledky kampaní a udržali vysokú úroveň interakcie s relevantným publikom.