Optimalizácia obrázkov pre e-shopy je proces, ktorý sa zameriava na zlepšenie rýchlosti načítania obrázkov na vašom e-shope. Je to dôležité preto, že rýchlosť načítania stránky má vplyv na SEO (optimalizácia pre vyhľadávače) a používateľský zážitok. V tomto krátkom blogu si ukážeme ako sa dokáže optimalizovať veľký zdrojový obrázok pre e-shop s využitím zmeny rozmerov a […]
Ak máte jedinečný produkt alebo špecifickú službu, jediné čo vám ostáva je dostať ich pred zákazníkov. Skvelým spôsobom ako sa čo najrýchlejšie dopracovať k naplneniu marketingových cieľov je vytvorenie PPC kampane. V článku sa dozviete, ako jednoducho si viete PPC kampaň vytvoriť aj vy.
Pre e-shopy a webstránky sa nevyužívajú všetky typy formátov obrázkov, ale len vybrané, ktoré vieme jednoducho optimalizovať pre web. Vo všeobecnosti sa používajú formáty JPEG, WebP a PNG pre fotografie a obrázky s množstvom farebných odtieňov, zatiaľ čo formáty GIF a SVG sa používajú pre animované obrázky a vektorové obrázky. PNG vie využívať priehľadnosť a […]
LinkedIn je najväčšia profesionálna sociálna sieť na svete s viac ako 750 miliónmi registrovaných používateľov. Funguje ako miesto, kde profesionáli hľadajú svoju ďalšiu príležitosť, firmy propagujú svoj biznis a obchodní manažéri kontrolujú úroveň firiem, s ktorými spolupracujú. V tomto článku sa dozviete výhody firemného profilu LinkedIn a aj to, ako si ho vytvoriť a čo […]
Obľúbená služba Universal Analytics končí a jej miesto definitíve preberá Google Analytics 4. Aké zmeny nás čakajú a ako sa plynulo pripraviť na prechod z jednej platformy na druhú? V článku sa dočítate, ako nastavíte duálne meranie a s čím počítať v novom analytickom rozhraní.
Sociálna sieť LinkedIn vznikla v roku 2003 a na rozdiel od iných platforiem neplní zábavnú, ale veľmi praktickú a profesionálnu funkciu. Pôvodne slúžila ako online životopis. Firmy si prostredníctvom siete hľadali potenciálnych zamestnancov a ľudia zasa prácu. Dnes je na platforme LinkedIn aktívnych viac ako 750 miliónov užívateľov po celom svete a okrem hľadania práce […]
Inzerovanie v službe Google Ads začína výberom cieľa a kampane. Typ kampane si vyberiete na základe svojich marketingových cieľov, stratégie budovania značky a času, ktorý môžete investovať. Vybrať si typ kampane, ktorý zodpovedá vašim potrebám v oblasti reklamy si vyžaduje čas a základný prehľad aktuálnych druhov Google Ads kampaní. Pre marketingový mix mnohých firiem sú […]
Zdá sa, že väčšina marketingových trendov spadá pod jeden z dvoch odlišných, takmer protichodných konceptov. Na jednej strane stojí silné zameranie na človeka – zákazníka a jeho potreby, na druhej vidíme technickú optimalizáciu a nové mechanizmy, ktoré uľahčujú prácu marketingovým špecialistom. Dokazuje to aj 6 hlavných trendov v oblasti digitálneho marketingu, o ktorých budeme v […]
Dôležitou výhodou digitálnej ekonomiky, e-commerce a online marketingu je, že môžeme presne analyzovať správanie používateľov. Rovnako dokážeme špecifikovať vplyv reklamy alebo jej úspešnosť pomocou rôznych údajov a štatistík. Zbieranie, analýza a vyhodnocovanie týchto údajov spadá pod digitálnu analytiku. Na základe digitálnej analytiky môžeme optimalizovať web stránky či marketingové kampane tak, aby sme dosiahli svoje obchodné […]
URL (Universal Resources Locator) adresa, alebo hypertextový odkaz, popisuje umiestnenie dokumentu, obrázku či stránky na serveri. Ide o identifikačnú technológiu používanú na komunikáciu medzi webovými servermi a používateľmi, ktorí pristupujú k ich informáciám. Optimalizácia URL je základnou súčasťou SEO. Ideálna URL adresa približuje obsah stránky, je jednoduchá a zrozumiteľná.
V prvom kroku je dobré si vybrať kvalitného SEO konzultanta, alebo marketingovú agentúru, ktorá realizuje SEO služby. V tomto prípade je to o niečo lepšie, lebo ak vám realizuje aj PPC, tak sa tieto dve oblasti môžu pekne dopĺňať. Vyberajte si na základe ich skúseností a hodnotení. Pozor na tých, čo sľubujú prvé pozície. Teda […]
Obsahový marketing pomáha budovať pevné vzťahy tam, kde billboardy prestávajú fungovať. Vďaka rozličným druhom obsahu a strategickej distribúcií dokážete zvýšiť svoju viditeľnosť v online prostredí. Ako kvalitný obsah naplánovať, vytvoriť, zrecyklovať a dostať medzi ľudí?
Kontakt
Máte otázky, záujem o úvodnú konzultáciu či cenovú ponuku? Radi vás privítame u nás v kancelárii na Leškove 8, alebo si dohodneme stretnutie online.