Ak prevádzkujete e-shop, firemnú webovú stránku či osobný blog, vaším cieľom je čo najvyššia návštevnosť. Na zvýšenie organickej návštevnosti je potrebné, aby ste svoju stránku optimalizovali. Ide o súbor rôznorodých činnosti, ktoré môžeme nazvať spoločným názvom SEO. Zhrnuli sme pre vás, začiatočníkov, najčastejšie kladené otázky na tému SEO, s ktorými sa v praxi stretávame.
Spoločnosť, ktorá chce zvýšiť povedomie o svojej značke a rozšíriť základňu zákazníkov, na to môže využiť sociálne siete, ktoré sú skvelým nástrojom na generovanie angažovanosti. Problém je ale v tom, že konzumenti sociálnych sietí sú denne zavalení príbehmi, aktualizáciami a výzvami k akcii. Používatelia sú presýtení a manažéri sociálnych sietí majú problém svoj obsah odlíšiť […]
Znalosti zo sveta digitálneho marketingu sú dôležité pre ľudí, ktorí v tejto oblasti pracujú, no nezaobídu sa bez nich ani tí, ktorí hľadajú nové nápady na prezentáciu svojho podnikania. Vzdelávanie formou školení vám umožní držať krok s najnovšími trendmi, oboznámiť sa s overenými postupmi a naučiť sa, ako s nimi narábať v praxi. Vybrali sme […]
Dôsledky globálnej pandémie ovplyvňujú milióny ľudí na celom svete. Vyzerá to tak, že tu s nami koronavírus bude ešte dosť dlho, a tento fakt navždy zmení nielen každodenný život ľudí, ale i podnikateľské prostredie. No nič netrvá večne a aj v tom najdramatickejšom scenári sa raz táto situácia skončí. Ako prežiť toto obdobie a neutrpieť […]
Správne nastavená stratégia tvorby obsahu podporuje budovanie povedomia o značke, zvyšuje predaj a prepája jednotlivé segmenty online marketingu. Jej súčasťou môže byť aj interaktívny obsah, ktorý umožňuje vzájomnú výmenu informácií medzi publikom a tvorcom obsahu. Čitateľ do obsahu priamo zasahuje, vďaka čomu získa relevantné informácie v reálnom čase. Aké druhy interaktívneho obsahu poznáme a aké […]
Kľúčové ukazovatele výkonnosti (KPI) fungujú ako míľniky na ceste k úspechu vášho e-shopu. Sledovanie KPI vám pomôže identifikovať možný pokrok k obchodných aj marketingovým cieľom. Výber vhodných Key Performance Indicators závisí od vašich unikátnych zámerov. Ak sa zameriame na merateľné ciele, uvidíme skupinu KPI, ktoré sú v e-commerce najviac relevantné.
Množstvo blogerov každý deň produkuje a zverejňuje obsah, ktorý svojou kvalitou prevyšuje konkurenčné weby. Autentické články aj napriek tomu nedosahujú požadované výsledky z hľadiska čítanosti. Ak chcete zvýšiť počet návštevníkov vašej stránky a šíriť svoj obsah medzi relevantné publikum ľudí, mali by ste sa vyvarovať základným blogerským SEO chybám. Tie sme zhrnuli spolu s jednoduchými […]
Propagujete vašu firmu alebo projekt cez reklamné kampane na sociálnych sieťach ako Facebook a Instagram? Spísali sme pre vás najčastejšie sa opakujúce chyby pri správe reklamných kampaní pre siete Facebook a Instagram. Väčšinou ich zistíme pri auditoch, začiatku spolupráce s novým klientom alebo pri nazretí do nastavení účtov účastníkov našich školení.
Formovanie stratégie úspechu v online svete býva často náročnejšie, než sa na prvý pohľad zdá. Či už prevádzkujete internetový obchod, vlastný web alebo informatívny online magazín, Google Analytics vám pomôže porozumieť jeho obchodným aspektom.
Zo dňa na deň sa zrejme nestanete hviezdou Instagramu vy, ani váš firemný profil. Úspech zaznamenajú hlavne tí, ktorí manažmentu sociálnych sietí venujú dostatok času. Followerov na jednej z najobľúbenejších sietí chce každý biznis počítať v tisíckach. Toto je 15 efektívnych tipov, ako ich získať organicky, teda bez platenej reklamy.
Kamenné predajne aj internetové obchody vedia, že investovať do reklamy sa oplatí práve pred predvianočnom období. Zákazníci sú pripravení nakupovať, no očakávajú zľavy a rýchle doručenie. Hľadáte nápady, ako sa odlíšiť od konkurencie a zvýšiť svoje predvianočné obraty? Pozrite sa na 7 efektívnych tipov, ktoré vám pomôžu s propagáciou vašej značky a produktov.
Chcete optimalizovať obsahu e-shopu alebo webstránky pre vyhľadávače? Základom lepšie optimalizovanej stránky je kvalitný, relevantný a aktuálny obsah. Ak chcete, aby bol obsah zaradený do výsledkov vyhľadávania a zobrazený na lepšej pozícii v Google alebo inom vyhľadávači, je vhodné mať ho správne formátovaný v HTML. Využívajte bohatý obsah, rôznorodosť formátov, správne označenia a popisy. Nezabúdajte […]
Kontakt
Máte otázky, záujem o úvodnú konzultáciu či cenovú ponuku? Radi vás privítame u nás v kancelárii na Leškove 8, alebo si dohodneme stretnutie online.