Ak vlastníte eshop, určite neustále riešite otázku, ako sa dostať do povedomia vašich potenciálnych klientov. Dôležitá je však aj starosť o pravidelných zákazníkov. Mali by ste im priebežne dávať na známosť, čo nové sa nachádza na vašej stránke, aké akcie momentálne u vás prebiehajú a takisto by ste ich mohli z času na čas potešiť […]
Vlastníte e-shop a chcete zvýšiť jeho konverzný pomer? Na našej prezentácií s diskusiou sa dozviete, ako využiť kľúčové príležitosti, aké nástroje použiť na identifikáciu chýb, ale aj to, aké trendy v dizajne prináša rok 2019. Prezentácia je vhodná pre marketérov, majiteľov malých a stredných firiem a e-shopov. Pošlite nám svoj web ešte pred termínom prezentácie […]
E-shopy bojujú s mnohými problémami. V tomto článku by sme radi priniesli základný e-commerce checklist pre optimalizáciu, aby ste mohli s novým alebo rozbehnutým e-shopom uspieť v konkurenčnom boji. Nasledovné kroky sú zaujímavé pre marketérov, ale aj menších podnikateľov, ktorí si spravujú e-shop sami. SEO je dlhodobá aktivita, ktorej by sa mal venovať odborník, aby […]
Guest blogging, u nás známejší viac ako hosťovské blogovanie, môže vášmu podnikaniu priniesť viaceré výhody. Získate ním užitočné spätné linky, ktoré vám následne pomôžu umiestniť sa vyššie vo vyhľadávaní. Musí byť však vykonávané správne, inak zbytočne strácate čas a peniaze. Zdá sa vám to komplikované? Nebojte sa, povieme vám, ako sa vyhnúť chybám a strategicky […]
Syndróm vyhorenia nie je len slovný strašiak. Je to reálny psychický stav, ktorým môžete trpieť bez toho, aby ste si to vôbec uvedomovali. Vyhorenie prichádza, keď pracujete ťažko a ste pod veľkým stresom. Jeho prejavy sa dajú ľahko rozpoznať, avšak ľudia im často nevenujú dostatočnú pozornosť. Pozeráte na prázdnu stranu a nie ste schopní napísať […]
Viete aký je cyklus PPC kampane? Ako ju správne vytvoriť, nastaviť, alebo ako existujúcu kampaň optimalizovať? Na našom workshope vám ukážeme konkrétne príklady, ako môžete pomocou PPC kampane získať relevantných návštevníkov vašej stránky a zvýšiť tak váš obrat.
Viete, aké pozície máte vo vyhľadávači Google na konkrétne vyhľadávané kľúčové slová? Ako vylepšiť web, aby bol v Google lepšie hodnotený? Aké odkazy mieria na váš eshop? Tieto a mnohé ďalšie cenné informácie môžete zistiť práve z nástroja Google Search Console.
Úspešné značky nepredávajú iba produkty, prinášajú často aj silné príbehy a emócie. Mať logo a meno nie je všetko. Ľudia na vás môžu aj tak ľahko zabudnúť. Značky a produkty, ktoré prinášajú viac než nákup, ponúkajú vždy nejakú pridanú hodnotu. Môžete si vybrať, či budete značkou bez mena alebo značkou, ktorú si ľudia zapamätajú vďaka […]
Kontakt
Máte otázky, záujem o úvodnú konzultáciu či cenovú ponuku? Radi vás privítame u nás v kancelárii na Leškove 8, alebo si dohodneme stretnutie online.